Web Design
Inbound Marketing website

Inbound Marketing: Πώς να βελτιώσετε την καμπάνια του website σας μέσω των μετατροπών σας

Η διαδικασία των conversions είναι κρίσιμη για την επιτυχία της στρατηγικής Inbound Marketing καθώς και Digital Marketing, καθώς δεν αρκεί πλέον η κατασκευή ιστοσελίδων σας. Γνωρίζατε ότι το 55% των επισκεπτών του ιστότοπού σας ξοδεύει 15 δευτερόλεπτα ή λιγότερα; Δεν είναι πολύς χρόνος για να τους δώσετε τις πληροφορίες που χρειάζονται πριν αποφασίσουν να πάνε αλλού… πιθανότατα σε κάποιον ανταγωνιστή σας. Η βελτιστοποίηση της διαδικασίας μετατροπής σας, ξεκινώντας από τη στιγμή που ένας επισκέπτης «προσγειώνεται» στο website σας, διασφαλίζει ότι του δίνετε κάθε ευκαιρία να γίνει επαφή στο σύστημά σας και, τελικά, ηγετική θέση για την ομάδα πωλήσεών σας στο μέλλον.

Η διαδικασία μετατροπής αποτελείται κυρίως από τρία πράγματα, όπως: Call To Action, Landing Page και Thank You Pages. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα τρία πράγματα όταν σχεδιάζετε την επόμενη προσφορά σας, θα διασφαλίσετε ότι έχετε τη δομή για να ξεκινήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών και την παροχή πρόσθετων οδών μετατροπής για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τα τρία κύρια αυτά μέρη της διαδικασίας μετατροπής για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματά σας:

Call To Actions

Αξιολογήστε το CTA εκτός πλαισίου. Βεβαιωθείτε ότι η γλώσσα είναι ενεργή και σαφής. Λάβετε υπόψη τον τόνο για την προσωπικότητα του κοινού σας Αξιολογήστε τα οπτικά στοιχεία όπως: τοποθέτηση στη σελίδα, χρώμα, σχήμα, αντίθεση και εικόνες.

Landing Pages

Ξεκινήστε με το κείμενο. Βελτιστοποιήστε πρώτα την κεφαλίδα και το αντίγραφο προσφοράς.

Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι χωρίς περισπασμούς. Ορισμένοι συνήθεις περισπασμοί μπορεί να είναι σύνδεσμοι, CTA σε διαφορετικές σελίδες και μια γραμμή μενού.

Βελτιστοποιήστε τις ερωτήσεις στη φόρμα σας. Βεβαιωθείτε ότι ζητάτε μόνο τις πληροφορίες που χρειάζεστε και μόνο ό,τι σχετίζεται με τη συγκεκριμένη προσωπικότητα και πού βρίσκονται στο ταξίδι των αγοραστών.

Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα προορισμού σας είναι οπτικά ελκυστική. Δώστε έμφαση σε σημαντικές λέξεις και χρησιμοποιήστε μια εικόνα, ένα βίντεο ή μια κινούμενη εικόνα για να περιγράψετε περαιτέρω την προσφορά. Κράτα το συνοπτικό!

Thank You Pages

Βεβαιωθείτε ότι είναι πολύ σαφές πού μπορεί ο επισκέπτης να έχει πρόσβαση στην προσφορά που μόλις ζήτησε από τη Landing Page.

Συμπεριλάβετε ένα CTA παρακάτω για να τα μεταφέρετε σε άλλη σελίδα, η οποία βρίσκεται πιο κάτω στη διοχέτευση Marketing και πωλήσεων. Για παράδειγμα, εάν μόλις κατέβασαν έναν οδηγό, μπορείτε να τους στείλετε σε μια μελέτη περίπτωσης.

Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε μια φόρμα πλαϊνής γραμμής για να εγγραφούν στο blog σας ή στο Newsletter σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε