Web Design
Η απόκλιση μεταξύ SEO και SEM

Η απόκλιση μεταξύ SEO και SEM ιστοσελίδων

Τι είναι το Search Engine Optimization (SEO);

Το Search Engine Optimization (SEO) είναι μια τακτική μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στην αύξηση της αυξανόμενης προβολής ενός ιστότοπου μέσω οργανικών μέσων (μη επί πληρωμή) στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυξάνει την ποσότητα και την ποιότητα της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και βελτιώνει την κατάταξη σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google και το Bing, χωρίς να δημιουργείται πληρωμή. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη βελτίωση του περιεχομένου χρησιμοποιώντας δημοφιλείς οργανικές λέξεις-κλειδιά που αναζητούνται περισσότερο στο διαδίκτυο.

Τι είναι το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM);

Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου επί πληρωμή που αυξάνει την προβολή του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και σε άλλες ιστοσελίδες. Αυτή η στρατηγική πληρωμένης αναζήτησης μπορεί να είναι πιο συγκεκριμένη όσον αφορά τη στόχευση δυνητικών πελατών και η προβολή της αναζήτησης κερδίζεται αυστηρά μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Αυτές είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται πάνω από τις οργανικές καταχωρίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ SEO και SEM;

Το SEO εστιάζει σε οργανικά μέσα για την αύξηση της προβολής στο Διαδίκτυο, ενώ το SEM είναι μια στρατηγική αναζήτησης επί πληρωμή που μπορεί να σας οδηγήσει γρήγορα στην κορυφή των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Το SEO είναι δωρεάν, αλλά απαιτεί πολύ χρόνο, έρευνα και γνώση για το ποιες λέξεις-κλειδιά να χρησιμοποιήσετε και ποια στρατηγική να εφαρμόσετε για να λειτουργήσουν, ενώ το SEM θα σας κοστίσει χρήματα, αλλά τα αποτελέσματα είναι πιο γρήγορα και μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα το είδος του κοινού που θέλετε να προσεγγίσετε.

Ο καθορισμός της χρήσης θα εξαρτηθεί από το είδος του ιστότοπου ή της επωνυμίας. Το SEO απαιτεί πολύ χρόνο και γνώση, επομένως εάν ο ιστότοπός σας είναι νέος και θέλετε γρήγορα αποτελέσματα, ίσως είναι καλύτερο να ξεκινήσετε πρώτα με το SEM, καθώς η μηχανή αναζήτησης μπορεί να μην είναι ακόμη εξοικειωμένη με τον τομέα και το περιεχόμενό σας. Με το SEM, μπορείτε να ρυθμίσετε την καμπάνια σας εντός ή την επόμενη μέρα.

Και οι δύο μέθοδοι είναι σημαντικές για τους ιστότοπους, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από το χρονοδιάγραμμα και το είδος των αποτελεσμάτων που θέλετε να παράγετε. Η εκτέλεση του SEO μπορεί να έχει μια μετρήσιμη αύξηση στις οργανικές επισκέψεις για εκτεταμένη περίοδο, ενώ το SEM αφορά τα βραχυπρόθεσμα κέρδη σε επισκεψιμότητα και αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR).

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εάν ο ιστότοπος είναι νέος, τότε προτείνουμε τη SEM να φέρει τον ιστότοπό σας γρήγορα εκεί έξω, αλλά μακροπρόθεσμα, το SEO θέτει τα θεμέλια για ποιοτικό περιεχόμενο που οι δυνητικοί πελάτες θα βρουν χρήσιμο.

Ενώ το SEO είναι τεχνικά δωρεάν, πρέπει να λάβετε υπόψη ότι δεν μπορούν όλοι να κάνουν το SEO τους μόνο για τον εαυτό τους. Αυτό συνεπάγεται πολύ χρόνο, γνώση και εμπειρία για να λειτουργήσει το SEO σας, γι' αυτό οι εταιρείες προσλαμβάνουν πλέον επαγγελματίες ειδικούς SEO από προγραμματιστές ιστού για να βοηθήσουν στην προώθηση της επιχείρησής τους.

Φυσικά όπως μπορεί να γίνει αντιληπτό, πρέπει να φροντίσετε για την κατασκευή ιστοσελίδων σας, ώστε να μπείτε στην αγορά και να ξεχωρίσετε ανάμεσα στους άλλους.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε