Web Design
Growth Marketing Ιστοσελίδων

Growth Marketing Ιστοσελίδων: Ποια είναι τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής

Το Growth Marketing είναι μια προσέγγιση για την προσέλκυση, τη δέσμευση και τη διατήρηση χρηστών που επικεντρώνεται στα μοναδικά, μεταβαλλόμενα κίνητρα και προτιμήσεις των χρηστών σας. Με τη δημιουργία και την παροχή εξαιρετικά προσαρμοσμένων, εξατομικευμένων μηνυμάτων ευθυγραμμισμένων με τις ανάγκες των χρηστών σας, θα είστε σε θέση να βελτιστοποιήσετε την ανάπτυξη του οργανισμού σας γρήγορα μέσω μιας πληθώρας καναλιών, ειδικά εκείνων που έχουν μεγαλύτερη σημασία για τους χρήστες σας.

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό Marketing οι Growth Marketers χρησιμοποιούν τεχνικές ανάπτυξης για να πειραματίζονται συχνά με διαφορετικά κανάλια και στρατηγικές, βελτιστοποιώντας τις δοκιμές τους σταδιακά για να προσδιορίσουν πώς να βελτιστοποιήσουν καλύτερα τις δαπάνες Marketing.

Καθώς η τεχνολογία Marketing έχει προχωρήσει, τόσο έχει προχωρήσει η πολυπλοκότητα του Growth Marketing. Πλέον χρησιμοποιούνται  A/B Testing για να αναπτύξουν πειράματα σχετικά με το περιεχόμενο και πότε αυτό εμφανίζεται από διαφορετικά τμήματα χρηστών.

Οι επαγγελματίες του Marketing μπορούν να αναπτύξουν εξαιρετικά εξατομικευμένες καμπάνιες που προσεγγίζουν τους χρήστες σε πολλά κανάλια, επιτρέποντάς τους να ακολουθούν τα στοιχεία συμπεριφοράς των χρηστών για να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες στρατηγικές που θα βελτιστοποιήσουν την ανάπτυξη του eshop της εταιρείας τους.

Ποια είναι τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής Growth Marketing;

A/B testing

Το A/B testing, είναι μία από τις βασικές πρακτικές μιας στρατηγικής Growth Marketing. Το A/B testing και το multivariate μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένου Email Marketing, landing pages, Social Media ads και άλλων. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη είτε ενός τεστ "Α" και ενός "Β" ή μιας σειράς πολλαπλών δοκιμών, για να κατανοήσετε ποια παραλλαγή του περιεχομένου σας (με προσαρμογές γύρω από γραφικά, αντιγραφή, σχεδίαση και άλλες δυνατότητες) κάνει καλύτερα τη δουλειά σας. κοινό και αύξηση.

Cross-channel marketing

Το Cross-channel Marketing εστιάζει στη δημιουργία ενός στρατηγικού σχεδίου καναλιού για να προσεγγίσετε το κοινό σας και μπορεί να περιλαμβάνει Email Marketing, SMS Messaging, Push Notifications, In-App messages, Direct Mail και άλλα κανάλια, με βάση τις προτιμήσεις του κοινού σας. Όταν ενσωματώνετε ένα σχέδιο Cross-channel Marketing στη στρατηγική Growth Marketing, πρέπει να εστιάσετε στον μεμονωμένο χρήστη για να κατανοήσει τις προτιμήσεις επικοινωνίας του και  στη συνέχεια, να δημιουργήσετε τις καμπάνιες σας ανάλογα.

Customer lifecycle
Ο «κύκλος ζωής» χρήστη είναι το ταξίδι που ξεκινούν οι χρήστες σας καθώς μαθαίνουν, αλληλεπιδρούν, αγοράζουν ή μετατρέπουν και αλληλεπιδρούν εκ νέου με την εταιρεία σας. Οι ίδιοι προχωρούν σε αυτόν τον κύκλο ζωής με τη δική τους ταχύτητα, αλλά οι Growth Marketers ανταποκρίνονται προληπτικά στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους χρησιμοποιώντας ένα οπλοστάσιο καμπανιών για συγκεκριμένες ανάγκες.

Ωστόσο, πριν εφαρμόσουμε κάποιο από τα παραπάνω στην καμπάνια μας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι απαραίτητη είναι η ολοκληρωμένη κατασκευή ιστοσελίδων της επιχείρησής σας για την επίτευξη των στόχων σας και την μεγιστοποίηση των κερδών σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε