Web Design
Γιατί το οργανικό Marketing ήρθε για να μείνει και πώς να το προσθέσετε στη στρατηγική σας

Το οργανικό Marketing ήρθε για να μείνει και πώς να το προσθέσετε στη στρατηγική του site σας

Το οργανικό μάρκετινγκ είναι ο τρόπος. Τι είναι όμως το οργανικό μάρκετινγκ και σε τι διαφέρει από το επί πληρωμή Social Marketing;

Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε τι είναι το οργανικό μάρκετινγκ, τι δεν είναι και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το site της επιχείρησής σας.

Τι είναι το οργανικό Social Media Marketing;

Οργανικά Social Media είναι η χρήση των δωρεάν υπηρεσιών και εργαλείων που παρέχει κάθε Social Media πλατφόρμα στους χρήστες της. Ο σκοπός των οργανικών Social Media είναι να οικοδομήσει μια κοινότητα πιστών οπαδών και πελατών δημοσιεύοντας σχετικό περιεχόμενο και αλληλεπιδρώντας με αυτούς που επικοινωνούν με την επωνυμία σας. Το οργανικό Social Media Marketing είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξετε στους πελάτες τις αληθινές αξίες και τον πολιτισμό σας, ενώ παράλληλα μαθαίνετε για τις αξίες των πελατών σας. Χρησιμοποιώντας τη βελτιστοποίηση διοχέτευσης για τη μετατροπή της οργανικής επισκεψιμότητας σε αγορές.

Το οργανικό Social Media Marketing έχει 100% υψηλότερο ποσοστό απώθησης από το μάρκετινγκ επί πληρωμή. Αυτό συμβαίνει επειδή οι επωνυμίες και οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να μάθουν ο ένας για τον άλλον ταυτόχρονα καθώς αλληλεπιδρούν στις Social Media πλατφόρμες.

Αυτό γίνεται με οργανικές προσπάθειες, όπως η απάντηση σε ερωτήσεις, η παροχή ή η απάντηση σε σχόλια ή απλά η έναρξη μιας συζήτησης για την επωνυμία σας.

Ακολουθούν μερικές δοκιμασμένες μέθοδοι που εξακολουθούν να είναι επίκαιρες σήμερα εκτός του παραδοσιακού οργανικού Social Media Marketing:

Χρησιμοποιήστε τη στόχευση για να επιτύχετε το μέγιστο οργανικό δυναμικό

Στα Social Media, υπάρχουν πολλοί διάφοροι τρόποι για να βελτιστοποιήσετε τη στόχευσή σας οργανικά. Ενώ η πληρωμή για το Social Media Marketing μπορεί να είναι αποτελεσματική, η προσαρμογή της στόχευσης στις αναρτήσεις σας μπορεί να ενισχύσει την οργανική σας προσέγγιση. Στο Facebook και στο Twitter, μπορείτε να προσαρμόσετε τις αναρτήσεις σας ώστε να στοχεύουν τα ακόλουθα κριτήρια: φύλο, σχέση, κατάσταση, επίπεδο εκπαίδευσης, ηλικία, τοποθεσία, γλώσσα, ενδιαφέροντα και ημερομηνία λήξης της ανάρτησης. Με αυτά τα χαρακτηριστικά στόχευσης διαθέσιμα, μπορείτε να στοχεύσετε καλύτερα το κοινό σας, ώστε τα κατάλληλα άτομα να μπορούν να δουν το περιεχόμενό σας.

Βελτιστοποιήστε τους SEO τίτλους

Η κατοχή ενός ισχυρού τίτλου SEO είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία SEO στη σελίδα. Επίσης, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι ετικέτες τίτλου πρέπει να έχουν μήκος μόνο περίπου 50-60 χαρακτήρες και να είναι πολύ σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας.

Ανάρτηση αειθαλούς περιεχομένου

Είτε πρόκειται για τα Social Media είτε για το ιστολόγιό σας, είναι σημαντικό να δημοσιεύετε αειθαλή αναρτήσεις που δεν περιέχουν ημερομηνία λήξης. Αυτές οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι ελκυστικές και να ξεχωρίζουν ώστε οι αναγνώστες σας να παραμείνουν ενδιαφέροντες. Εάν δυσκολεύεστε να σκεφτείτε τι να δημοσιεύσετε, σκεφτείτε περιεχόμενο που είναι εκπαιδευτικό και διασκεδαστικό. Τα στατιστικά δείχνουν ότι οι χρήστες τείνουν να μοιράζονται περισσότερες θετικές αναρτήσεις παρά αρνητικές.

Χρήση Emojis για ενίσχυση της αφοσίωσης;

Τα emojis έχουν γίνει αποδεκτό μέρος του διαδικτυακού μας λεξιλογίου και είναι ένας καλός τρόπος να εμπλουτίσετε το κοινωνικό σας αντίγραφο. Τα emoji είναι ένας τρόπος να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας καθώς και να εκφράσετε σύνθετες ιδέες με λιγότερους χαρακτήρες, ώστε να μπορείτε να αλληλεπιδράτε περισσότερο σε πλατφόρμες όπως το Twitter. Σας βοηθούν να τραβήξετε περισσότερη προσοχή μεταφέροντας το γενικό συναίσθημα και τις ιδέες γύρω από μια ανάρτηση, ακόμη και πριν ένα άτομο έχει την ευκαιρία να το διαβάσει.

Τρέξτε έναν Διαγωνισμό/Giveaway

Οι διαγωνισμοί και τα δώρα τείνουν να προκαλούν σημαντική αφοσίωση, επειδή ζητούν από το κοινό σας να κάνει σχετικά λίγα για την ευκαιρία να αποκομίσει κάποια ανταμοιβή.

Όσο πιο συναρπαστικό το δώρο σας, τόσο περισσότερα “εμπόδια” θα περάσουν οι άνθρωποι για την ευκαιρία να βγουν στην κορυφή. Αυτοί οι διαγωνισμοί μπορούν να εκτελεστούν απευθείας στα Social Media ή να διευκολύνονται με ένα εργαλείο.

Εκτός από τα σωστή διαχείριση των οργανικών Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε