Web Design
επιτυχημένη καμπάνια για τις ιστοσελίδες ή το eshop σας

Εmail Μarketing: Δημιουργήστε μια επιτυχημένη καμπάνια για τις ιστοσελίδες ή το eshop σας;

Το Email Marketing έχει αποδειχθεί μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές Digital Marketing ιστοσελίδων και eshop για να συνεχίσετε να επικοινωνείτε με το υπάρχον κοινό σας και να οδηγείτε τους χρήστες σας. Περιλαμβάνει την πρακτική της διαμόρφωσης περιεχομένου email σε ένα πρότυπο που είναι ελκυστικό για το κοινό σας και την αποστολή του στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες σας για να τους εμπλακούν με την επιχείρησή σας για να κάνουν το επόμενο επιθυμητό βήμα στο ταξίδι του αγοραστή σας.


Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια Εmail Μarketing, ακολουθούν μερικά απλά βήματα για να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα των email σας.


1. Γράψτε μια δελεαστική γραμμή θέματος
Το θέμα είναι το πρώτο πράγμα που θα προσέξει ο παραλήπτης όταν λάβει το Email. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα ιδιαίτερα δελεαστικό που κάνει τον παραλήπτη να θέλει να ανοίξει αμέσως την αλληλογραφία. Θα πρέπει να υπάρχει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, χωρίς να παρέχει πάρα πολλές πληροφορίες στη γραμμή θέματος, ώστε να τους δίνει έναν λόγο να ανοίξουν.

2. Στείλτε το Email από ένα οικείο όνομα
Όταν ένα Email έρχεται στα εισερχόμενα του παραλήπτη σας, είναι σημαντικό να γνωρίζουν από ποιον προέρχεται, ώστε να το ανοίξουν. Εάν ο παραλήπτης συνεργάζεται με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων, τότε το Email μπορεί να προέρχεται από αυτόν. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Εmail Μarketing για να βοηθήσετε στην τμηματοποίηση και την εξατομίκευση.

3. Χρησιμοποιήστε Preview Text
Το κείμενο προεπισκόπησης Email είναι ένα απόσπασμα του Email σας που επιτρέπει στον παραλήπτη να διαβάσει κάποιο μέρος του χωρίς να το ανοίξει πραγματικά. Τα περισσότερα εργαλεία Εmail Μarketing σάς επιτρέπουν να προσαρμόσετε το κείμενο προεπισκόπησης, αλλά έχετε υπόψη ότι ορισμένα εργαλεία εμφανίζουν αυτόματα την αρχική γραμμή του Email σας ως κείμενο προεπισκόπησης. Αυτό το εισαγωγικό κείμενο προστίθεται για να δώσει στο υποψήφιο κοινό περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Email πριν αποφασίσουν αν θα ανοίξουν ή όχι.

4. Συμπεριλάβετε το λογότυπο της εταιρείας σας
Το λογότυπο της εταιρείας σας αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας και γι' αυτό είναι απαραίτητο να το προσθέσετε στο email σας και να το κάνετε κλικ που θα το οδηγήσει στο website σας. Αυτό είναι χρήσιμο εάν στέλνετε Emails σε ένα νέο κοινό ή ακόμα και αν επικοινωνείτε εκ νέου με υπάρχοντες υποψήφιους χρήστες. Επιτρέπει την άμεση αναγνώριση της εταιρείας που συνδέεται με την καμπάνια email σας.

5. Συμπεριλάβετε Call to Action επιλογές
Τα κουμπιά Call to Action βοηθούν τον αναγνώστη να εστιάσει στην επιθυμητή ενέργεια και στο τι θέλετε να κάνει στη συνέχεια. Βλέπουμε ότι το 97% των περιπτώσεων, το μέρος με τα περισσότερα κλικ σε ένα email είναι το κουμπί Call to Action Η σωστή τοποθέτηση ενός κουμπιού Call to Action για δράση θα πρέπει να είναι εκεί που ο παραλήπτης έχει διαβάσει αρκετά και ενδιαφέρεται ήδη για το μήνυμά σας.

6. Αξιοποιήστε Social Media Link
Συμπεριλάβετε τα εικονίδια των Social Media τα email σας. Μπορείτε είτε να τα χρησιμοποιήσετε για να κατευθύνετε τους χρήστες πίσω στα κανάλια σας στα Social Media για να σας ακολουθήσουν είτε μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε ώστε οι παραλήπτες να μπορούν να μοιραστούν το περιεχόμενό σας στο κοινωνικό δίκτυο που προτιμούν. Αυτό είναι ένα σημαντικό κομμάτι γιατί προσθέτει άλλο ένα ψηφιακό στοιχείο στις Εmail καμπάνιες σας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχάσετε να φροντίσετε για την κατασκευή ιστοσελίδων σας, στην οποία θα ανακατευθύνονται οι χρήστες για να μάθουν περισσότερα για σας και την εταιρία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε