MENU

Traffic AdjustmentOhhh Yeah!

Digital Marketing for Fashion Brands

Digital Marketing for Fashion Brands

Digital Marketing for Fashion Brands

Με τα Fashion E-shops να πληθαίνουν συνεχώς, είναι δύσκολο να καταφέρει κάποιο να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η δημιουργία ενός E-shop και ένα καλό SEO δεν αρκούν από μόνα τους για να ξεφύγει το Brand σας από τον ανταγωνισμό. Είναι απαραίτητος ο σωστός συνδυασμός όλων των Digital Marketing Channels.

Η αξιοποίηση όλων των Digital καναλιών δεν αυξάνει μόνο τις πωλήσεις, αλλά και το brand awareness, ενώ η όλη διαδικασία είναι απολύτως μετρήσιμη. Όταν ένα πλάνο Digital Marketing εκτελεσθεί σωστά, το προϊόν σας βρίσκεται απέναντι από τους δυνητικούς σας πελάτες, οι οποίοι όχι μόνο θα αγοράσουν και θα αυξήσουν την δημοτικότητά του, αλλά μπορεί να γίνουν και να λειτουργήσουν οι ίδιοι ως Brand Ambassadors, επηρεάζοντας άλλους χρήστες να το αγοράσουν.

Στη NetPlanet, έχοντας συνεργασθεί με μεγάλο πλήθος Fashion Oriented E-shops, μπορούμε να επιβεβαιώσουμε με απόλυτη σιγουριά τη θετική επιρροή του Digital Marketing στις πωλήσεις των προϊόντων.

Παρακάτω, θα σας δώσουμε μερικά tips και ιδέες που μπορούν να βελτιώσουν την Digital παρουσία σας.

Social Media Marketing
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κατηγορία Fashion είναι ο ¨Βασιλιάς¨ των Social Media. Συγκεκριμένα:
• Ανάμεσα στα 10 πιο δημοφιλή Accounts στα Social Media, τα 5 είναι Fashion-Oriented.
• Tα 6 από τα 10 most-engaging Brands, είναι Fashion Brands.
Επομένως, η παρουσία του Brand σας στα Social Media και η επένδυση ενός σημαντικού μέρους του διαφημιστικού Budget σε αυτά, εν έτη 2017 δεν αποτελεί απλά μια πρόταση, αλλά κανόνα.

Search Engine Marketing
Ένας χρήστης, κάνοντας μια αναζήτηση στις μηχανές, σημαίνει ότι ενδιαφέρεται για κάποιο προϊόν και υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να το αγοράσει. Αν δεν εμφανιστούμε εμείς στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, σημαίνει ότι χάνουμε την ευκαιρία να αποκτήσουμε έναν νέο πελάτη. Αντίθετα, πρέπει να είμαστε πάντα διαθέσιμοι όταν ο χρήστης ενδιαφέρεται για ένα προϊόν, το οποίο εμείς μπορεί να διαθέτουμε στο κατάστημά μας.

Remarketing/ Retargeting
Oι περισσότεροι χρήστες δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει, από την πρώτη επίσκεψή τους στην ιστοσελίδα μας. Μέσω του Remarketing (Google),αλλά και του Retargeting (Facebook),μπορούμε να στοχεύσουμε το κοινό που έχει ήδη επισκεφθεί την σελίδα μας και στη συνέχεια, να του προβάλουμε για ορισμένο χρονικό διάστημα διαφήμιση με το προϊόν ή τα προϊόντα που είδε μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Contests
Ένα από τα εμπόδια που παρουσιάζονται σε μία επιχείρηση η οποία μόλις έχει ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στο Digital, είναι η βάση χρηστών που έχει, όπως και το μικρό κοινό που την ακολουθεί στα Social Media. Μια καλή μέθοδος προσέλκυσης νέου κοινού είναι η δημιουργία διαγωνισμών, που «δεσμεύουν» τον χρήστη να κάνει μερικά απαραίτητα βήματα, προκειμένου να λάβει μέρος και να αποκτήσει εντελώς δωρεάν ένα προϊόν. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένα like στην σελίδα μας στο Facebook, ένα follow στο Instagram, η συνδρομή στο Newsletter, ή και όλα αυτά συνδυαστικά. Είναι σημαντικό, το δώρο του διαγωνισμού να είναι σχετικό με τα προϊόντα που διαθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και όχι κάτι γενικό. Ακόμα και αν συγκεντρώσουμε λιγότερες συμμετοχές, ξέρουμε ότι το κοινό αυτό ενδιαφέρεται πραγματικά για το προϊόν μας.

Style Guides
Εντάξτε στη σελίδα σας μια στήλη στην οποία θα συμβουλεύετε τους χρήστες για το πώς μπορούν να συνδυάσουν τα προϊόντα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μεταξύ τους. Επίσης, θα πρέπει να ανανεώνετε τη στήλη συχνά και όχι μόνο με βάση την εποχικότητα ή την περίσταση. Πολλοί χρήστες, εμπνεόμενοι από τo Style Guides, θα προθυμοποιηθούν περισσότερο για να αγοράσουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει, ή ακόμα και ολόκληρη την ομάδα προϊόντων, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις σας.

User Generated Content
Είναι πολύ σημαντικό να δημιουργούμε και να προσφέρουμε ποιοτικό περιεχόμενο στους χρήστες. Το να δημιουργούν οι ίδιοι οι χρήστες περιεχόμενο για εμάς, είναι ακόμα σημαντικότερο και απαιτεί προσπάθεια και επιμονή από μέρους μας. Ο ευκολότερος τρόπος για να τους προσελκύσουμε, είναι μέσω διαγωνισμού ή κάποιας πρόσθετης έκπτωσης. Δημιουργείστε ένα μοναδικό #hashtag και αφήστε τους χρήστες να δημοσιεύσουν φωτογραφίες με το προϊόν σας, να εκφράζουν απορίες, ακόμη και να σας αξιολογούν. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι όσο αυξάνεται το engagement μεταξύ του brand μας και του χρήστη, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να γίνει πελάτης μας.

Συμπερασματικά, είναι εύκολο να κατανοήσουμε ότι σε μια αγορά με τόσο υψηλό ανταγωνισμό, είναι απαραίτητη η αξιοποίηση όλων των Digital Marketing Channels.

Στη NetPlanet, μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε, ώστε να έχετε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Καλέστε μας, ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας, ώστε να βρούμε μαζί την λύση για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα!

 

Δείτε επίσης από την ίδια κατηγορία

  • Πως θα μετατρέψετε τους επισκέπτες του e-shop σας σε μελλοντικούς σας πελάτες;
    Πως θα μετατρέψετε τους επισκέπτες του e-shop σας σε μελλοντικούς σας πελάτες;
    Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας online επιχείρησης και ήδη έχετε ξεκινήσει να καταστρώνετε τη στρατηγική marketing μετά την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, προσπαθήστε να φανταστείτε το εξής σενάριο:
  • Interactive Content – Τι είναι αυτό;
    Interactive Content – Τι είναι αυτό;

    Δεν πέρασαν παρά λίγες ώρες που άκουσα ξανά από πελάτη για πολλαπλή φορά την ερώτηση «Μα τι είναι αυτό το Interactive Content»; Εκνευρίστηκα λοιπόν...

  • Cyber Monday 2017
    Cyber Monday 2017
    Για να συμμετέχετε στην προσφορά του Cyber Monday επικοινωνήστε την Δευτέρα 27/11 με το τμήμα πωλήσεων της NetPlanet 09:00 με 17:00