Web Design
βελτιστοποιήστε τη διαδικασία στη Landing Page την ιστοσελίδα σας

Checkout 5 Tips για να βελτιστοποιήστε τη διαδικασία στη Landing Page την ιστοσελίδα σας

Κάνετε ποτέ κλικ στο κουμπί «Checkout» ενώ ψάχνετε να αγοράσετε κάτι και φύγετε πριν προλάβετε να ολοκληρώσετε; Μετά την κατασκευή γρήγορης ιστοσελίδας σας, υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα που μπορούν να εμποδίσουν ένα επιτυχημένο Checkout και συχνά αν δεν φροντίζετε για αυτά πολλαπλασιάζονται. Πώς μπορείτε λοιπόν να βελτιώσετε την διαδικασία του Checkout

1.Φροντίστε να μην βάζετε δεσμεύσεις στο κοινό
Ενώ η απαίτηση από τους χρήστες να εγγραφούν για έναν λογαριασμό μπορεί να βοηθήσει στην καταγραφή δυνητικών πελατών, μπορεί επίσης να αποτρέψει ορισμένους από το να αγοράσουν. Για αυτούς τους χρήστες, δεν αξίζει να προσθέσετε άλλο email και κωδικό πρόσβασης στη μακρά λίστα λογαριασμών που πρέπει να παρακολουθούν.

2. Διατηρήστε τις χρεώσεις διαφανείς
Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τους οποίους οι χρήστες εγκαταλείπουν τα online καλάθια είναι οι κρυφές χρεώσεις που εμφανίζονται μετά την έναρξη του check out. Ένα εντυπωσιακό 49% των χρηστών που εγκαταλείπουν τα καλάθια τους το κάνουν επειδή τα πρόσθετα έξοδα, όπως φόροι, αποστολή και χρεώσεις είναι πολύ υψηλά. Έτσι, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κρατήσετε τους χρήστες σας είναι να τους ενημερώσετε σχετικά με τις πρόσθετες χρεώσεις, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν τι θέλουν.

3. Κάντε το εύκολο
Όσο πιο περίπλοκο Checkout έχετε, τόσο περισσότερα εμπόδια βάζετε μεταξύ χρήστη και αγοράς. Απλοποιήστε τη διαδικασία όπου μπορείτε για να κρατήσετε τους χρήστε να κινούνται προς την πώληση. Αυτού του είδους οι λειτουργίες θα κάνουν την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς πιο εύκολη για να αυξήσετε τον αριθμό των χρηστών που την ολοκληρώνουν: Μπορείτε να προσθέσετε την επιλογή:
αυτόματη συμπλήρωση διεύθυνσης, επικύρωση κάρτας σε πραγματικό χρόνο, μηνύματα σφάλματος, όπως λάθος αριθμός κάρτας.

4. Χρησιμοποιήστε ένα mobile- friendly design
Οι αγορές μέσω κινητού είναι τεράστιες και αποτελούν το 45% όλων των πωλήσεων E Commerce. Με άλλα λόγια, σχεδόν οι μισοί χρήστες σας θα αγοράσουν από εσάς μέσω κινητού. Εάν το Checkout σας λειτουργεί μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές, οι χρήστες σας από κινητές συσκευές πρέπει να ακολουθήσουν μια περίπλοκη διαδικασία μέχρι να αγοράσουν. Ακριβώς όπως θα πρέπει να δημιουργήσετε μια Landing Page φιλική προς κινητά, θα πρέπει να έχετε και ένα καλά σχεδιασμένο Checkout.

5. Διατηρήστε το παγκοσμίως προσβάσιμο
Ένα από τα ωραιότερα πράγματα σχετικά με το E Commerce είναι η παγκόσμια απήχησή του. Ξεκινώντας ένα online κατάστημα, θα μπορούσατε να επεκταθείτε και στις Η.Π.Α

Αλλά αν το ταμείο σας δεν προσφέρει τα αγγλικά ως γλώσσα ή τα δολάρια ως νόμισμα, αυτός ο χρήστης μπορεί να μην συνεχίσει το scrolling. Διευρύνετε το Checkout σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, προσφέροντας πολλές γλώσσες και νομίσματα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε