Ας δούμε τρία Red Flags και πού να ξεκινήσετε κατά την αλλαγή brand της επιχείρησής σας, αλλά και της ανανέωσης ιστοσελίδων.
Οι επιχειρήσεις αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Το κοινό σας μπορεί να αλλάξει, οι προσφορές του eshop σας μπορεί να αλλάξουν, ο τρόπος που τις παρέχετε μπορεί να αλλάξει. Είναι σημαντικό το brand σας να αντικατοπτρίζει τις διαδικτυακές επιχειρηματικές ιδέες στις οποίες εργάζεστε σήμερα. Εάν το brand σας δεν μιλάει για αυτό που κάνετε τώρα, ήρθε η ώρα για μια αλλαγή! Εάν δεν λέει τι κάνει η επιχείρησή σας, ξεκινήστε από την αρχή. Ποιον βοηθάτε και πώς μπορείτε να το περιγράψετε;
Τα brands δεν έχουν ημερομηνία λήξης! Αλλά αν έχει περάσει καιρός από τότε που το κοιτάξατε πραγματικά, ίσως είναι καιρός να ρίξετε μια δεύτερη ματιά. Ίσως δεν χρειάζεστε ένα πλήρες rebrand — ίσως χρειάζεστε απλώς ένα νέο tagline που αντικατοπτρίζει αυτό που προσφέρει η επιχείρησή σας σήμερα. Εάν έχει περάσει καιρός από τότε που ρίξατε μια ματιά στο brand σας, ζητήστε από φίλους και συναδέλφους να το δουν και να εξηγήσουν με δικά τους λόγια τι πιστεύουν ότι είναι το brand σας. Αν λέει αυτό που θέλεις να πει, εξαιρετικά. Αλλά αν εκφράζει κάτι άλλο εντελώς, αυτό είναι ένα Red Flag που σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να ανανεώσετε το brand της επιχείρησής σας.
Δεν θέλετε να μοιραστείτε το brand σας όταν δεν είναι μια θετική αντανάκλαση για εσάς και αυτό που κάνετε. Το blogging του brand σας και της επιχείρησής σας θα πρέπει να σας κάνει να νιώθετε ότι θέλετε να σταθείτε καλύτερα και να το μοιραστείτε δυνατά και περήφανα. Θα πρέπει να αισθάνεστε ενθουσιασμένοι για να το μοιραστείτε! Κάντε μια γρήγορη αξιολόγηση της κατάστασης. Το να μοιράζεστε το brand σας δεν είναι υπέροχο αυτή τη στιγμή; Αν ναι, αυτό είναι ένα άλλο Red Flag που πρέπει να προσέξεις!
Εάν ήρθε η ώρα να κάνετε rebrand, ορίστε τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια.
1) Επαναπροσδιορίστε την προσωπικότητα του brand σας και τον ιδανικό πελάτη
Ανακαλύψτε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας. Μόλις έχετε μια ιδέα για το πώς θέλετε να εμφανιστείτε με το νέο σας brand, αφιερώστε λίγο χρόνο για να επαναπροσδιορίσετε τον ιδανικό χρήστη σας. Ξεκινήσατε να εξυπηρετείτε ένα συγκεκριμένο είδος χρήστη και μετά ενδιαφερθείτε να εξυπηρετήσετε μια διαφορετική ομάδα. Ίσως ο νέος ιδανικός πελάτης σας έχει περισσότερα χρήματα να ξοδέψει ή περισσότερα ενδιαφέροντα προβλήματα να λύσει.
2) Δουλέψτε το νέο σας λεκτικό και οπτικό brand σας.
Ξεκινήστε πρώτα με το λεκτικό brand σας. Εργαστείτε στις λέξεις πριν από τα γραφικά. Μόλις μάθετε τι θέλετε να πείτε, μπορείτε να επιλέξετε χρώματα, γραμματοσειρές και εικόνες που θα εκφράζουν το μήνυμά σας. Τέλος κάντε σωστά την ανάπτυξη - κατασκευή ιστοσελίδας σας!