Web Design
6 τρόποι για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας

6 τρόποι για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας

Ένας από τους ευκολότερους τρόπους προσέλκυσης νέων πελατών είναι να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο website σας. Η αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας μπορεί να είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεστε μια σταθερή στρατηγική για την αύξηση του σας κοινού online.

Παρακάτω ακολουθούν οι πιο σημαντικές συμβουλές για να το πετύχετε ταξινομημένες σε δύο κατηγορίες - δωρεάν και επί πληρωμή. 

Περιεχόμενο

Η δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου σάς βοηθά να καθιερώσετε την παρουσία σας και να δείξετε την εμπειρία σας σε ένα συγκεκριμένο θέμα, το οποίο είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για την προσέλκυση νέων πελατών.

Το blogging όχι μόνο διατηρεί το website σας φρέσκο για τους επισκέπτες, αλλά κάθε σελίδα που προσθέτετε στο website σας συμβάλλει στην αύξηση της προβολής σας στο Google. Για να βοηθήσετε περαιτέρω το SEO σας, θα πρέπει να ενσωματώσετε συνδέσμους και λέξεις-κλειδιά ειδικά για τον κλάδο σας σε όλο το περιεχόμενό σας.

Social Media

Είναι αρκετά προφανές ότι πολλές μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τώρα τα social media για να βοηθήσουν την κίνηση της κυκλοφορίας στα websites τους, με πολλές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν το Facebook ως κυρίαρχη πλατφόρμα. Ενώ τα οργανικά αποτελέσματα στα social media δεν απαιτούν απαραίτητα χρήματα, χρειάζεται χρόνος και υπομονή.

Όταν χρησιμοποιείτε social media για να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας, φροντίστε να διατηρείτε ένα συνεπές πρόγραμμα δημοσιεύσεων και να μοιράζεστε περιεχόμενο από άλλες σελίδες καθώς και από τη δική σας. Πάρα πολλές μικρές επιχειρήσεις αρνούνται να μοιραστούν πληροφορίες που δεν σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή τους.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο σε άλλες επιχειρήσεις 

Εκτός από τη δημιουργία περιεχομένου για το δικό σας website, αφιερώστε χρόνο για να γράψετε για κάποιον άλλο. Αυτό μπορεί να σας δώσει μια μεγάλη ξαφνική ώθηση στην επισκεψιμότητα (δεδομένου ότι αξιοποιείτε ένα εντελώς νέο κοινό), αλλά μπορεί αρκετή δουλειά και χρόνο.

Θα πρέπει να συνδεθείτε και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη της επιχείρησηςη για την οποία προσπαθείτε να γράψετε.

Πληρωμένες διαφημίσεις

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα το συντομότερο δυνατό, οι διαφημίσεις επί πληρωμή μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή. Η δημιουργία οργανικής επισκεψιμότητας μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες ή μήνες, ενώ οι πληρωμένες διαφημίσεις, εάν γίνουν σωστά, μπορούν να δημιουργήσουν άμεση εισροή επισκεπτών.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε. Δεν πρέπει ποτέ να πληρώνετε για διαφημίσεις banner. Οι διαφημίσεις με banner έχουν ένα αξιοσημείωτο χαμηλό ποσοστό απόδοσης και οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν click πάνω τους τυχαία μόνο σε αυτό το σημείο.

Για τις μικρές επιχειρήσεις, η διαφήμιση στο Facebook είναι το καλύτερο μέρος για εύκολη απόδοση της επένδυσης.

Εναλλακτικά, δοκιμάστε ένα Newsletter που απευθύνεται σε κοινό που ταιριάζει απόλυτα με τη βάση των πελατών σας. Και οι δύο αυτές επιλογές θα σας επιτρέψουν να μετρήσετε εύκολα τα αποτελέσματα και να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας.

Συνεργασία με έναν δημιουργό περιεχομένου

Ένα πρόγραμμα συνεργασίας είναι μια συμφωνία μεταξύ ενός επιχειρηματία και ενός εκδότη περιεχομένου και μερικές φορές αναφέρεται ως «marketing απόδοσης».

Γιατί; Επειδή μπορείτε να ορίσετε τους όρους δέσμευσης, πληρώνοντας τον εκδότη που προωθεί το περιεχόμενό σας με βάση τον αριθμό των clicks ή των πωλήσεων που αυτός στέλνει.

Συνήθως πρόκειται για συνεργασίες που δημιουργούνται μέσω ενός δικτύου, όπως το CJ Affiliate ή το δίκτυο Google Affiliate.

Το δίκτυο θα διασφαλίσει ότι οι προωθήσεις σας θα εμφανίζονται μπροστά σε ένα ενδιαφερόμενο κοινό, αλλά θα πρέπει να ελέγξετε διεξοδικά τις επιλογές για να δείτε αν ταιριάζουν στην επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό αυτών των τεχνικών marketing, μπορείτε να αρχίσετε να αυξάνετε την επισκεψιμότητα στο website σας. Δείτε ποιες επιλογές λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή σας και ξεκινήστε τώρα την στρατηγική σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε