Web Design
6 στρατηγικές για πιο αποτελεσματικό Community Marketing

6 στρατηγικές για πιο αποτελεσματικό Community Marketing

Ανεξάρτητα από το μέγεθος του Community Marketing που διαχειρίζεστε, το να γνωρίζετε πώς να αλληλεπιδράσετε με αυτό είναι απαραίτητο. Η διατήρηση υψηλών επιπέδων engagement στο Community σας σε μία κοινότητα όπου θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, τις πωλήσεις και τις σχέσεις σας με το κοινό σας. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν συμβουλές για το πώς να διαχειριστείτε σωστά ένα Community.

Κάθε Community είναι διαφορετικό και θα ανταποκρίνεται σε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και καμπάνιες. Υπάρχουν όμως κάποιες βασικές στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το αρχικό engagement. Και μέχρι να εξοικειωθείτε με αυτές τις μεθόδους και να τις δοκιμάσετε μόνοι σας, θα έχετε μια πολύ καλή κατανόηση του τι λειτουργεί για το Community σας και τι όχι.

Διοργανώστε διαγωνισμούς για να αλληλεπιδράσετε με το Community σας

Οι διαγωνισμοί είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε το engagement στο Community σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσδιορίσετε τι πραγματικά θα ήταν χρήσιμα για το Community σας και θα ήθελαν να τα αποκτήσουν.

Βρείτε το σωστό περιεχόμενο

Ο κύριος τύπος περιεχομένου για Community Engagement είναι το περιεχόμενο για το οποίο εσείς, ως host και content creator, είστε περισσότερο ειδικοί. Εάν το Community σας επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα, πχ στην κατασκευή ιστοσελίδων, τότε στοχαστικές και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σας σχετικά με αυτό θα είναι εξαιρετικό περιεχόμενο για το Community σας.

Στη συνέχεια, υπάρχει το περιεχόμενο που δημιουργείται από τα μέλη του Community σας. Αυτό ονομάζεται UGC ή User Generated Content. Για παράδειγμα, εάν κάποιος από τους followers σας τραβήξει μια καλή φωτογραφία με ένα προϊόν σας, μοιραστείτε το με το Community σας. Ή αν κάποιος από τους χρήστες σας γράψει μια ενδιαφέρουσα κριτική για κάποια από τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας, μοιραστείτε την με όλους.

Για τον χρήστη του οποίου το σχόλιο ή η φωτογραφία γίνεται share σε όλο το Community, είναι υπέροχο συναίσθημα. Για τους άλλους χρήστες, είναι ένα μεγάλο κίνητρο να μοιραστούν και εκείνοι τις εικόνες τους με το Community με την ελπίδα ότι κάποια μέρα θα τις αναδημοσιεύσετε.

Χρησιμοποιήστε ένα στοχεύμενο κοινό 

Όταν εξετάζετε πώς μπορείτε να αυξήσετε το Community Engagement σας, μπορεί να πιστεύετε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε θα είναι το ίδιο ελκυστικό για όλους. Αλλά, σε ορισμένες περιπτώσεις, η τμηματοποίηση του κοινού σας και η αποστολή συγκεκριμένων πληροφοριών σε ένα συγκεκριμένο μέρος του κοινού μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερο engagement που θα έχει όντως αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Βρείτε τον σωστό τόνο

Η εύρεση του τόνου που ταιριάζει περισσότερο σε εσάς και τα μέλη σας είναι ένας σημαντικός παράγοντας όταν προσπαθείτε να καταλάβετε πώς να αυξήσετε το Community Engagement. Ο τόνος σας θα είναι ένα μεγάλο μέρος της ταυτότητάς σας.

Να επικοινωνείτε με φυσικό τρόπο και να χρησιμοποιείτε τον τόνο που σας έρχεται φυσικά. Για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών σήμερα, ο φυσικός τους τόνος είναι ο πιο ελκυστικός γιατί είναι αυθεντικός και πρωτότυπος. Το κοινό και το Community σας θα ανταποκριθούν καλύτερα σε εσάς και θα συνεργαστούν περισσότερο μαζί σας όταν είστε ο εαυτός σας και μιλάτε φυσικά. 

Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός και όσο πιο συχνά μιλάτε με ενθουσιασμό, ενδιαφέρον και πάθος, τόσο περισσότερο θα ανταποκρίνεται το Community σας στο περιεχόμενό σας. 

και θα τους ενθαρρύνει να επιστρέψουν για περισσότερα!

Ενθαρρύνετε τα μέλη του Community σας να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους

Αφού έχετε δημιουργήσει το Community σας και αποκτήσετε πραγματικά ενδιαφέρον περιεχόμενο μπορείτε να αφήσετε αλλά και να παροτρύνετε τους χρήστες σας να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Μην ξεχνάτε, οι χρήστες είναι όλοι εκεί γιατί έχουν κάτι κοινό.

Μπορείτε να ενθαρρύνετε τα μέλη του Community σας να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Βεβαιωθείτε ότι η κοινότητα έχει το δικό της χώρο όπου μπορούν να δημοσιεύουν πράγματα και να ξεκινούν συζητήσεις μεταξύ τους. Έτσι θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο και η συνολική αλληλεπίδραση μεταξύ της επιχείρησής σας και του κοινού σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε