Web Design
6 συμβουλές Email Marketing με σίγουρα αποτελέσματα

6 συμβουλές Email Marketing με σίγουρα αποτελέσματα

Μια αποτελεσματική και αποδοτική καμπάνια email marketing ωθεί τo κοινό-στόχος σας να αλληλεπιδράσει με τo brand σας και να τους προτρέψει να λάβουν δράση.

Πριν ξεκινήσετε, διαβάστε αυτές τις 6 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι το brand σας δίνει το καλύτερο δυνατό βήμα όταν αυτή το email της καμπάνιας φτάνει στα εισερχόμενα του κοινού σας.

Ορίστε έξυπνους στόχους

Το πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε οποιαδήποτε καμπάνια είναι να προσδιορίσετε τους στόχους του brand σας. Κάθε email που στέλνετε, κάθε tagline που αναπτύσσετε, θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα έναν τελικό στόχο που μπορεί να μετρηθεί και να παρακολουθείται με την πάροδο του χρόνου.

Με το email marketing, είναι σημαντικό να εφαρμόσετε τη στρατηγική στόχων "SMART" για κάθε σας καμπάνια. 

Κάθε στόχος που ορίζετε για την καμπάνια σας πρέπει να είναι συγκεκριμένος, μετρήσιμος, εφικτός, συγκεκριμένος και βασισμένος στον πραγματικό χρόνο. 

Διασφαλίζοντας ότι οι στόχοι σας μπορούν να παρακολουθούνται και να δοκιμάζονται, θέστε καινούργιους για τις μελλοντικές σας στρατηγικές. 

Χωρίς τον καθορισμό στόχων που είναι εύκολα κατανοητοί, δεν θα έχετε την ικανότητα να προσδιορίσετε τι έχετε επιτύχει ή αν θα έχετε επιτύχει και πως να συνεχίσετε. 

Δημιουργήστε μια στοχευμένη λίστα email

Για να προσεγγίσετε το σωστό σύνολο ατόμων για τo brand σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε το κοινό σας και ότι χρησιμοποιείτε μια στοχευμένη λίστα email. Η δημιουργία μιας στοχευμένης λίστας email σας επιτρέπει να συλλέγετε πληροφορίες για το κοινό σας και να δημιουργείτε τμήματα βασισμένα σε μετρήσεις όπως η γεωγραφική τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και πολλά άλλα.

Ο διαχωρισμός του κοινού σας είναι επωφελής επειδή σας βοηθά να κατανοήσετε τα διαφορετικά είδη κοινού που προσελκύονται από τo brand σας και σας δίνει την ευκαιρία να τα στοχεύσετε με βάση τα μεμονωμένα ενδιαφέροντα και προτιμήσεις τους. Αυτό τελικά θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης και τελικά μετατροπές.

Σκεφτείτε το όνομα του αποστολέα email σας και τις γραμμές θέματος

Μερικές από τις απλούστερες δυνατότητες του email σας έχουν τη μεγαλύτερη σημασία και αξία όσον αφορά το ποσοστό επιτυχίας της καμπάνιας σας.

Το όνομα του αποστολέα του email σας είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί αυτό προσελκύει την προσοχή του αναγνώστη σας. Είναι συχνά το πρώτο πράγμα που οι άνθρωποι λαμβάνουν υπόψη όταν αποφασίζουν να ανοίξουν ένα email. Δοκιμάστε να διατηρήσετε το όνομα της εταιρείας σας και να μην χρησιμοποιήσετε το όνομα ενός ατόμου ή τη διεύθυνση "μην απαντήσετε".

Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να ρίξετε μια ματιά στο πώς πλησιάζετε τις γραμμές του θέματος του email σας. Η γραμμή θέματος του email σας είναι το επόμενο δώρο για το κοινό σας για να αποφασίσει εάν θα ανοίξει το μήνυμά σας.

Επιπλέον, η γραμμή θέματος είναι συχνά ένα από τα πιο ευαίσθητα στα ανεπιθύμητα μέρη του email σας, επομένως είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη πιθανές λέξεις ενεργοποίησης που θα προτρέψουν το κοινό να το ανοίξουν. 

Εμφανίστε ένα ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο

Να είστε συνεκτικοί και να προσελκύσετε το κοινό σας με εξατομικευμένο περιεχόμενο που περιλαμβάνει εντυπωσιακές εικόνες με CTA. 

Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σαρώνουν πραγματικά το σύνολο των email σας, επομένως είναι σημαντικό να το έχετε υπόψη σας όταν κάθεστε για να γράψετε τα μηνύματα για την καμπάνια marketing.

Δοκιμάστε διαφορετικές στρατηγικές μορφοποίησης

Μόλις προσδιορίσετε ποιο περιεχόμενο θα εμφανιστεί στην καμπάνια email marketing, αφιερώστε χρόνο για να δοκιμάσετε διαφορετικές διατάξεις και στρατηγικές μορφοποίησης για τα μηνύματά σας.

Το κοινό σας είναι πιο πιθανό να διαβάσει emails που είναι φιλικά προς τον χρήστη και πληρούν ένα συγκεκριμένο επίπεδο αισθητικής.

Σκεφτείτε τι λειτουργεί καλύτερα και έχει πιο νόημα για την αποστολή του brand σας και το περιεχόμενο που επιλέγετε να προβάλετε.

Τι θέλετε να θυμάται το κοινό σας όταν ολοκληρώσει την ανάγνωση του μηνύματός σας; Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μορφοποίηση του μηνύματός σας για να ζητήσετε από τα μέλη του κοινού σας να κάνουν το επόμενο βήμα και να αλληλεπιδράσουν με την παρότρυνση για δράση;

Χρησιμοποιήστε πληροφορίες για να παρακολουθείτε την πορεία της στρατηγικής σας 

Η αποστολή του email σας δεν είναι το τελικό βήμα στο ταξίδι της καμπάνιας email marketing σας. Αφού εξασφαλίσετε ένα κοινό-στόχο και δημιουργήσετε ένα μήνυμα γεμάτο ενδιαφέρον και ελκυστικό περιεχόμενο, το επόμενο βήμα είναι να δοκιμάσετε και να παρακολουθήσετε κάθε πτυχή της καμπάνιας email marketing, ώστε να μπορείτε να αποκτήσετε χρήσιμες πληροφορίες βάσει πραγματικών δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων.

Η χρήση δεδομένων για τον εντοπισμό σημείων βελτίωσης και επιτυχίας είναι εξαιρετικά σημαντική για τη στρατηγική καμπάνιας του brand σας.

Χωρίς τα κατάλληλα δεδομένα και παρακολούθηση, δεν θα μπορείτε να κατανοήσετε πλήρως την πρόοδο που έχετε σημειώσει και τις τελικές δυνατότητες του brand σας σε σύγκριση με τους στόχους σας.

Η στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email εξελίσσεται συνεχώς με κάθε μήνυμα που στέλνετε. Το να παρακολουθείτε τι λειτουργεί και τι όχι θα σας επιτρέψει να βελτιστοποιήσετε κάθε σας καμπάνια. Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές για να έχει η στρατηγική σας καλύτερα αποτελέσματα. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε