Web Design
6 λάθη digital marketing που ίσως κάνετε (και πώς να τα αποφύγετε)

6 λάθη digital marketing που ίσως κάνετε (και πώς να τα αποφύγετε)

Τα περισσότερα brands και επιχειρήσεις σήμερα απευθύνονται στο digital marketing για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, την αναγνωρισιμότητά τους και την αληλλεπίδρασή τους με το κοινό, επειδή φέρνει αποτελέσματα.

Αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα. 

Το digital marketing δεν θα έχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε για την επιχείρησή σας, εάν δεν γίνει σωστά.

Γι' αυτό, ανακαλύψτε τα πιο συχνά λάθη που γίνονται για να τα αποφύγετε και να έχετε καλύτερη απόδοση στην στρατηγική σας. 

Δεν υπάρχει σαφή στρατηγική marketing

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη digital marketing που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση είναι η διεξαγωγή μιας αόριστης καμπάνιας.

Μια πρόσφατη έρευνα αγοράς διαπίστωσε ότι μόνο το 34% των οργανισμών έχουν μια σαφώς καθορισμένη στρατηγική digital marketing.Τα υπόλοιπα αφορούν την επιχείρησή τους χωρίς καθορισμένο σχέδιο σύνδεσης με το κοινό-στόχο τους μέσω digital media.

Χωρίς να ορίσετε στόχους και να γνωρίζετε ακριβώς τι θα κάνετε για να τους επιτύχετε εντός συγκεκριμένων περιόδων, οι καμπάνιες σας θα στερούνται εστίασης. Δεν θα ξέρετε πότε θα επιτύχετε τους στόχους σας ή αν έχετε φτάσει εκεί στο σωστό χρονικό πλαίσιο.

Η λύση σε αυτό είναι να δημιουργήσετε μία συγκεκριμένη στρατηγική.

Γνωρίστε τους στόχους σας και τα χρονικά πλαίσια για την επίτευξή τους. Είναι επίσης σημαντικό να ορίσετε το κοινό σας για να διασφαλίσετε ότι δεν απευθύνεστε σε λάθος άτομα.

Καθορίζοντας με σαφήνεια την στρατηγική σας στο digital marketing, θα χαρτογραφήσετε τις δραστηριότητες που θα κάνετε για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ. Θα ανακαλύψετε επίσης γρήγορα τι δεν λειτουργεί και θα κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Παραμέληση του αυτοματισμού

Ένα άλλο λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να παραμελούν τον αυτοματισμό. Οι καμπάνιες marketing θέτουν τεράστιες απαιτήσεις στους πόρους ενός οργανισμού.

Ο αυτοματισμός αναλαμβάνει τα βασικά καθήκοντα επικοινωνίας και marketing, επιτρέποντας στα άτομα της επιχείρησής σας να δαπανούν τον χρόνο τους στις άκρως απαραίτητες δραστηριότητες marketing, που δεν είναι εφικτό να δραστηριοποιηθούν. 

Αλλά πρέπει να σημειώσετε ότι ο αυτοματισμός marketing δεν αφορά μόνο τα email. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε λύσεις αυτοματισμού marketing για εργασίες όπως διαχείριση social media, διαχείριση κινητών συσκευών, έρευνα αγοράς και ακόμη και διαφημιστικές καμπάνιες.

Για σκοπούς marketing, η αυτοματοποίηση οδηγεί σε καλύτερη απόδοση και αυξημένη παραγωγικότητα για την επιχείρησή σας.

Τα brands που το έχουν χρησιμοποιήσει έχουν σημειώσει αύξηση των δυνητικών πελατών και των πωλήσεών τους, σημειώνοντας αύξηση 14% στην παραγωγικότητα των πωλήσεων και μείωση 12% στα γενικά έξοδα marketing.

Να μην τμηματοποιείτε το κοινό σας 

Δεν αρέσει σε όλο το κοινό σας το ίδιο περιεχόμενο. Έχετε άτομα με διαφορετικές ποιότητες και ενδιαφέροντα. Θα σας βοηθούσε να τα χωρίσετε σε κατάλληλες ομάδες για να διασφαλίσετε ότι τους παρέχετε το σωστό content marketing.

Πολλοί οργανισμοί δεν χωρίζουν το κοινό τους σε μικρότερες, στοχευμένες ομάδες. Αντιθέτως, αντιμετωπίζουν τα μέλη του κοινού με τον ίδιο τρόπο, παρέχοντάς τους το ίδιο περιεχόμενο στις ίδιες πλατφόρμες.

Το πρόβλημα με αυτήν την πράξη είναι ότι το content marketing καθίσταται άσχετο για ορισμένα άτομα, επειδή δεν έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες τους.

Επομένως, ο αριθμός των ατόμων που μπορεί να προσελκύσει ένα brand είναι περιορισμένος, καθώς το content marketing απευθύνεται σε λίγα άτομα.

Δημοσίευση περιεχομένου και αφήνοντας το

Το περιεχόμενο βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε καμπάνιας digital marketing. Βοηθά τα brands να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους για τα προϊόντα τους και πώς να επιλύσουν τα προβλήματά τους.

Πολλές εταιρείες διαθέτουν στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που ενημερώνει το περιεχόμενο που θα δημοσιεύσει και το πρόγραμμα δημοσίευσης.

Τα άρθρα τους έχουν ερευνηθεί καλά για να διασφαλίσουν ότι θα λύσουν τα προβλήματα των χρηστών, αλλά μόλις δημοσιευτούν, αυτό είναι. Τίποτα δεν συμβαίνει μετά από αυτό.

Τα brands δεν καταβάλλουν προσπάθειες για την προώθηση των blogs, ελπίζοντας ότι οι άνθρωποι θα τα βρουν θαυμάσια και θα διαβάσουν το περιεχόμενό τους, χωρίς εκείνοι να χρειαστεί να κάνουν κάτι παραπάνω. 

Δεν παρακολουθείτε την απόδοσή σας

Πώς γνωρίζετε ότι οι καμπάνιες σας λειτουργούν εάν δεν τις παρακολουθείτε;

Η παραμέληση για την παρακολούθηση της απόδοσής σας είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη στο digital marketing.

Η εφαρμογή στρατηγικών marketing χωρίς μέτρηση της απόδοσης της επένδυσης είναι ένας φοβερός τρόπος για να ξοδέψετε τα χρήματά σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε τον έλεγχο και η επιχείρησή σας θα αποτύχει.

Θέλετε αποτελέσματα πολύ γρήγορα

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συχνά αποθαρρύνονται όταν δεν βλέπουν άμεσα αποτελέσματα από τις προσπάθειές τους στο marketing. Αλλά το digital marketing απαιτεί χρόνο.

Χρειάζονται περίπου 3 έως 6 μήνες για ένα νέο blog για να προσελκύσει τις μηχανές αναζήτησης. Ας υποθέσουμε ότι δημιουργείτε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας με συνέπεια και δημιουργείτε συνδέσμους προς αυτές τις αναρτήσεις blog.

Οι διαφημίσεις Google Ads και Facebook προσφέρουν γρήγορη απόδοση επένδυσης (ROI), αλλά πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να το ρυθμίσετε σωστά.

Θα πρέπει να ερευνήσετε το κοινό σας και να το χωρίσετε σε διάφορες υποομάδες με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντά τους, ακόμη και τα επίπεδα εισοδήματος.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε