Web Design
6 κοινά λάθη email marketing που πρέπει να αποφύγετε

6 κοινά λάθη email marketing που πρέπει να αποφύγετε

Δεν έχει σημασία τι είδους επιχείρηση έχετε, ο καθένας πρέπει να ενσωματώσει καμπάνιες email στην συνολική στρατηγική marketing. Έτσι, για όσους από εσάς αγωνίζεστε με τη στρατηγική email σας, υπάρχει μια πιθανότητα να κάνετε κάποια λάθη, που μπορεί να σας κρατούν πίσω. 

Εάν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στη στρατηγική email marketing σας στο επόμενο επίπεδο, ελέγξτε και διορθώστε αυτά τα 6 λάθη.

Δεν καλωσορίζετε τους συνδρομητές σας

Μόλις προσθέσατε έναν νέο συνδρομητή στη λίστα email σας. 

Αυτό το άτομο περιηγήθηκε στο website σας, έφτασε σε μια σελίδα προορισμού και συμπλήρωσε τα πεδία φόρμας που απαιτούνται για την εγγραφή. Έκαναν πολλά βήματα, επομένως το πιο πιθανό είναι να ενδιαφέρονται για το brand σας. 

Και τώρα τι?

Εάν δεν σκοπεύετε να επικοινωνήσετε μαζί τους έως ότου στείλετε το επόμενο Newsletter ή το επόμενο εκπτωτικό κωδικό, τότε κάνετε ένα μεγάλο λάθος. Τα email καλωσορίσματος θα πρέπει να ενεργοποιούνται αμέσως μετά την εγγραφή. Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν τα υψηλότερα ανοιχτά ποσοστά σε σύγκριση με κάθε άλλη κατηγορία email.

Ξεχνάτε να προσθέσετε ένα Call to Action 

Όλα τα email σας πρέπει να έχουν σκοπό και να περιλαμβάνουν ένα σαφές CTA που οδηγεί στον στόχο σας. 

Διαφορετικά, τι περιμένετε να κάνει ο παραλήπτης με το μήνυμα; Ακόμα κι αν στέλνετε ένα Νewsletter ή κάποιο είδος έκτακτης ενημέρωσης, θα πρέπει να υπάρχει κάτι στο μήνυμα που προσελκύει τους χρήστες για κάποιο είδους conversion. 

Αποστολή πάρα πολλών emails

Ακριβώς επειδή κάποιος έχει εγγραφεί στη λίστα email σας, δεν σας δίνει το δικαίωμα να τον βομβαρδίζετε με μηνύματα όλη την ημέρα.

Ένα είναι σίγουρο, εάν οι χρήστες λαμβάνουν πάρα πολλά emails από εσάς θα απεγγραφούν. 

Δεν θέλετε οι άνθρωποι να έχουν αυτήν τη σχέση με το site και τo brand σας.

Δεν τμηματοποιείτε  τους συνδρομητές σας

Εάν έχετε μία κύρια λίστα email όπου κάθε συνδρομητής λαμβάνει το ίδιο περιεχόμενο ταυτόχρονα, το κάνετε λάθος.

Ορισμένοι συνδρομητές μπορεί να θέλουν μόνο προσφορές και κουπόνια, ενώ άλλοι θέλουν το newsletter σας. Ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις.

Καθυστέρηση καμπανιών

Εφόσον δεν στέλνετε τα μηνύματα πολύ συχνά, μπορείτε να αναπτύξετε μια νέα καμπάνια στα ίδια άτομα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των συνδρομητών που αποκτήσατε ή χάσατε μεταξύ των μηνυμάτων.

Οι τρέχοντες συνδρομητές σας είναι ήδη εξοικειωμένοι με τo brand σας. Η πιθανότητα πώλησης σε έναν τρέχοντα πελάτη είναι 60 έως 70%. Αλλά οι πιθανότητες πώλησης σε έναν νέο πελάτη είναι μόλις 5 έως 20%.

Με βάση αυτούς τους αριθμούς, δεν υπάρχει λόγος να σταματήσετε. Έτσι, θα μπορείτε να τους στοχεύσετε αμέσως με μια προσφορά. Για οτιδήποτε άλλο, επιλέξτε ένα πρόγραμμα και ακολουθήστε το. 

Δεν λαμβάνετε υπόψιν τα κινητά

Πρέπει να ελέγξετε και να δείτε πώς φαίνεται το μήνυμά σας από κινητές συσκευές. Τα περισσότερα λογισμικά email marketing διαθέτουν λειτουργίες βελτιστοποιημένες για κινητά.

Αλλά ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να στείλετε ένα δοκιμαστικό email στον εαυτό σας. 

Επομένως, ακόμη και αν το μήνυμά σας είναι τεχνικά φιλικό προς κινητά με βάση τη δοκιμή που εκτελείται μέσω του λογισμικού email σας, υπάρχουν και άλλα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη.

Αποφύγετε μεγάλα τμήματα κειμένου. Κάτι που έχει δύο ή τρεις γραμμές σε έναν υπολογιστή θα μπορούσε να είναι δέκα γραμμές σε μια οθόνη smartphone.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε