Web Design
6 αποτελεσματικές συμβουλές για την αύξηση των τοπικών conversions στα Google Ads

6 αποτελεσματικές συμβουλές για την αύξηση των τοπικών conversions στα Google Ads

Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς μπορείτε να αυξήσετε τα τοπικά conversions σας στα Google Ads;

Είναι απλό όταν ξέρετε πώς να το κάνετε. Το πρώτο βήμα είναι να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο που σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με την ακριβή απόδοση των διαφημίσεών σας. 

Η χρήση ενός τέτοιου εργαλείου είναι απαραίτητη εάν θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει για την επιχείρησή σας η διαφήμιση. 

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επένδυσή σας έχοντας καλύτερα αποτελέσματα, αλλά και να μειώσετε το κόστος ανά conversion ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές. 

Ελέγξτε τους όρους αναζήτησης με τους οποίους εμφανίζεστε

Θα λάβετε τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά που πληκτρολόγησαν οι άνθρωποι στη γραμμή αναζήτησης πριν κάνουν click στις διαφημίσεις.

Αυτοί οι όροι αναζήτησης θα σας δώσουν τις καλύτερες πληροφορίες που οδηγούν σε μετατροπές.

Εάν αυτοί οι όροι είναι πολύτιμοι και έχουν σημαντικούς μηνιαίους όγκους αναζήτησης, τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να τους χρησιμοποιήσετε ως μέρος των καταχωρίσεων λέξεων-κλειδιών σας.

Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που οδηγούν σε conversions 

Εξοικειωθείτε με τους όρους αναζήτησης, αφιερώστε χρόνο και αναλύστε τι είδους λέξεις-κλειδιά οδήγησαν σε conversions. 

Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το μοτίβο που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σας για να βρείτε τον τύπο της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, καθώς και να σας δώσει πληροφορίες για τις επιλογές των λέξεων-κλειδιών τους.

Σύμφωνα με την Google, όσο καλύτερος είναι ο δείκτης ποιότητας, τόσο μικρότερο πρέπει να πληρώνετε ανά click.

Αυτό με τη σειρά του μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το PPC ανά conversion. Απλώς φροντίστε να στοχεύετε πάντα τις διαφημίσεις σας με τις λέξεις-κλειδιά που έχουν ήδη καλή απόδοση.

Χρησιμοποιήστε long-tail λέξεις-κλειδιά 

Η χρήση λέξεων-κλειδιών αυτού του τύπου μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των conversions σας στα Google Ads.

Παρόλο που οι παραλλαγές των βασικών λέξεων-κλειδιών σε πιο συγκεκριμένα και πιο μακροσκελεί μπορεί να έχουν μόνο λίγες αναζητήσεις ανά μήνα, είναι πολύ συγκεκριμένες και οδηγούν σε δυνητικούς πελάτες καλύτερης ποιότητας.

Κατά τη βελτιστοποίηση των λέξεων - κλειδιών στην Google είναι καλό να χρησιμοποιείτε τις συναρτήσεις "IF", ώστε όταν γίνεται μια συνθήκη, θα καθορίζει εάν θα εμφανίζεται ή όχι η διαφήμιση.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε μια καμπάνια "Near Me"

Αυτό μπορεί να φαίνεται άσχετο για τη λήψη περισσότερων τοπικών conversions και τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας, αλλά οι αναζητήσεις "κοντά μου" προέρχονται συνήθως από πελάτες που ενδιαφέρονται να επισκεφθούν ένα τοπικό κατάστημα (π.χ. εστιατόριο ή κλινική).

Για να αξιοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή καμπάνια για να στοχεύσετε χρήστες αναζήτησης "Near Me".

Ενεργοποιήστε τη δυνατότητα click για κλήση για κινητά

Αυτή είναι η πιο αποτελεσματική και πιθανώς η λιγότερο χρησιμοποιούμενη δυνατότητα που προσφέρει το AdWords. Ωστόσο, είναι αρκετά αποτελεσματικό και εύκολο στη ρύθμιση.

Οι μετατροπές κλήσεων αποτελούνται κυρίως από τρεις τύπους: επέκταση κλήσεων, κλήση από το website και click τηλεφώνου στο website για κινητά.

Χρησιμοποιήστε μια landing page 

Η δημιουργία και η χρήση μιας επιτυχημένης σελίδας προορισμού στην καμπάνια σας στο Google Ads είναι κρίσιμη επειδή σας βοηθά να παρακολουθείτε την επιτυχία της καμπάνιας σας από την αρχή.

Επιπλέον, καλό είναι να δοκιμάζετε συχνά τις σελίδες προορισμού σας και να συνεχίζετε να τις βελτιστοποιείτε.

Αν και μπορεί να είναι βαρετό και χρονοβόρο, τελικά θα φτάσετε στο σημείο να επιτύχετε τους διαφημιστικούς σας στόχους με βάση τις σελίδες προορισμού σας.

Προσθέστε τους ανταγωνιστές σας στις λέξεις - κλειδιά 

Θεωρούμε ότι αυτή η προσέγγιση είναι η καλύτερη για να κερδίσετε και να λάβετε περισσότερα τοπικά conversions, επειδή είναι ένας οικονομικός και αποτελεσματικός τρόπος επίτευξης των στόχων σας.

Οι περισσότεροι που διαφημίζονται τοπικά έχουν αυτήν την προσέγγιση.

Μια έξυπνη κίνηση είναι να βρείτε ανταγωνιστές εκτός σύνδεσης που είναι δημοφιλείς και αξιόπιστοι από τους καταναλωτές και να προσφέρετε στους όρους brand τους για να προσελκύσετε ακόμη περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή σας (απλώς βεβαιωθείτε ότι δεν παραβιάζετε καμία πολιτική χρήσης).

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε