Web Design
5 τρόποι προώθησης του website σας και ανάπτυξης της επιχείρησής σας

5 τρόποι προώθησης του website σας και ανάπτυξης της επιχείρησής σας

Στον σημερινό κόσμο, η δημιουργία ενός website είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για την επιτυχία όλων των επιχειρήσεων. Είναι το απαραίτητο θεμέλιο για να χτίσετε μία online παρουσία και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Όταν οι άνθρωποι έρχονται στο website σας, μπορείτε δυνητικά να μάθετε περισσότερα για αυτούς και να τους μετατρέψετε σε πελάτες σας. Πώς όμως μπορείτε να προσελκύετε επισκέπτες στο website σας;

Δοκιμάστε αυτές τις 5 προσεγγίσεις για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο website σας. 

Βελτιστοποιήστε το website σας για οργανική αναζήτηση

Πολλές επιχειρηματικές σχέσεις σχηματίζονται αφού κάποιος πληκτρολογήσει μια λέξη ή φράση σε μια μηχανή αναζήτησης για να βρει ένα site. Αυτή είναι η οργανική αναζήτηση.

Όταν γνωρίζετε τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν το website σας αυτήν τη στιγμή, είναι πιο εύκολο να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες.

Αυτοί οι όροι ενδέχεται να είναι συγκεκριμένοι για εσάς, όπως το brand σας ή το όνομα ενός προϊόντος σας. 

Στο Google Analytics, μπορείτε να δείτε τους όρους που έχουν χρησιμοποιήσει οι επισκέπτες του website σας για να σας βρουν στο παρελθόν και να χρησιμοποιήσετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά για να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του website σας.

Μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο να ρίξετε μια ματιά στους όρους που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός σας στο website τους, στα social media ή στα emails.

"Χαιρετήστε" τους επισκέπτες σας με μια στοχευμένη σελίδα προορισμού

Η κατεύθυνση ενός επισκέπτη σε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού που περιλαμβάνει ακριβώς αυτό που τους ενδιαφέρει βοηθάει να αλληλεπιδράσουν με το site σας και, τελικά, με την επιχείρησή σας.

Χρησιμοποιήστε δεδομένα κοινού για να δημιουργήσετε σελίδες που επισημαίνουν περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις προτεραιότητες των επισκεπτών του website. Αυτή μπορεί να είναι μια ειδική προσφορά με βάση τις αναρτήσεις που διαβάζει κάποιος ή ενημερώσεις σχετικά με νέες δυνατότητες ενός προϊόντος που ερευνά.

Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτό το εξατομικευμένο μήνυμα στο τρέχον marketing δημιουργώντας tags για τις επαφές σας. 

Εάν δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού με μια φόρμα εγγραφής, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ετικέτα για αυτήν τη σελίδα, έτσι ώστε όλοι όσοι την συμπληρώνουν να τους προσεγγίζετε αργότερα πιο στοχευμένα μέσω του email marketing. 

Τα tags σάς βοηθούν να στέλνετε εύκολα στοχευμένα emails, συμπεριλαμβανομένων όλων, από αυτοματοποιημένα email καλωσορίσματος για νέους συνδρομητές έως μια σειρά καμπανιών που επισημαίνουν συγκεκριμένα links στο website σας. 

Προωθήστε το site σας μέσω digital ads 

Σε πλατφόρμες με τεράστιο κοινό όπως το Facebook ή εφαρμογές όπως το Instagram, τα digital ads μπορούν να στοχεύσουν συγκεκριμένες ομάδες, κατανεμημένες ανά ηλικία, φύλο, ή ενδιαφέροντα.

Τα δεδομένα που έχετε σχετικά με τη δραστηριότητα των επισκεπτών στο site σας - όπως σε ποιες σελίδες ή προϊόντα εξέτασαν και πότε - μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε εύκολα διαφημίσεις για να στοχεύσετε άτομα που βρίσκονται στην αγορά για κάτι που προσφέρετε.

Αυξήστε την επισκεψιμότητα στο website σας με email

Ένας δοκιμασμένος τρόπος για να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα είναι το email. Το email μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο προσέγγισης για να στοχεύσετε και να ενημερώσετε το κοινό σας και να οδηγήσετε άτομα σε συγκεκριμένες σελίδες στο website σας. 

Υπάρχουν 2 κύριες μορφές προσφορών μέσω email.

  • Τα newsletters μέσω email μπορούν να διαθέτουν χρήσιμες πληροφορίες και προσφορές. Μπορούν να οδηγήσουν το κοινό στο website σας για να διαβάσουν ένα άρθρο ή να επωφεληθούν από μια προσφορά.
  • Τα διαφημιστικά emails μπορούν να επισημάνουν συγκεκριμένες πωλήσεις.

Προσελκύστε το κοινό σας στα social media

Ενδέχεται να χρησιμοποιείτε social media για να δημοσιεύσετε μερικά από τα ίδια είδη περιεχομένου που φιλοξενείτε στο site σας, όπως άρθρα, φωτογραφίες ή προωθήσεις. Γνωρίζατε ότι εκτός από την ενίσχυση του μηνύματός σας, τα social media μπορούν να αυξήσουν την κίνηση του website;

Ένα κλειδί είναι η επιλογή του social media που λειτουργεί καλύτερα για το μήνυμά σας - και το οποίο μπορείτε να διαχειριστείτε αποτελεσματικά. Α

Ανεξάρτητα από το πού δημοσιεύετε, βεβαιωθείτε ότι οδηγείτε τους χρήστες σε στοχευμένες σελίδες, οπότε υπάρχει σαφής σύνδεση μεταξύ αυτών που είδαν στην ανάρτηση και του συνδέσμου που κάνουν click. Η αρχική σας σελίδα έχει σχεδιαστεί για ένα ευρύ κοινό, γι 'αυτό να είστε συγκεκριμένοι με τις σελίδες προορισμού σας.

 

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε