Web Design
5 Συμβουλές για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής καμπάνιας Content Marketing

5 Συμβουλές για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής καμπάνιας Content Marketing

Ίσως σκοπεύετε να δημιουργήσετε μια καμπάνια content marketing, αλλά δεν ξέρετε από πού και πώς να ξεκινήσετε. Κάθε αρχή μπορεί να ναι δύσκολη, καθώς χρειάζεται πάρα πολύ αφοσίωση, χρόνος, ενέργεια και πολλές ιδέες για να ξεκινήσετε.

Η αρχή είναι πάντα ένα πολύ κρίσιμο μέρος του marketing. Παρακάτω θα βρείτε τα πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να προσέξετε κατά την διάρκεια της δημιουργίας της στρατηγικής σας. 

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι πραγματικά επικεντρωμένο στο κοινό-στόχο σας

Εάν το περιεχόμενό σας είναι πολύ ευρύ, θα διαπιστώσετε ότι θα δημιουργήσετε επισκέπτες που δεν μετατρέπονται σε πελάτες.

Είναι καλύτερα να έχετε ένα πολύ μικρότερο κοινό που στοχεύει σε αγορές από ένα μεγαλύτερο που δεν θα αγοράσει.

Σκεφτείτε πρώτα το κοινό σας

Ποιος είναι ο αναγνώστης σας; Ποιες ιστορίες μπορείτε να πείτε για να ανακουφίσετε τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχει; 

Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε το κοινό σας, θα δυσκολευτείτε πραγματικά να κερδίσετε την προσοχή του με το περιεχόμενο που μοιράζεστε. 

Προφανώς, δεν χρειάζεται να γνωρίζετε τα πάντα αμέσως. Ορισμένες από αυτές τις πληροφορίες σχετικά με το κοινό σας θα σας αποκαλυφθούν καθ'όλη την διάρκεια της στρατηγικής σας. 

Γνωρίστε τους στόχους σας

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ένα βασικό ερώτημα πριν το ξεκίνημά σας - γιατί θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο;

Ποιοι λοιπόν είναι οι στόχοι σας; Θέλετε να αυξήσετε την έκθεση του brand σας, να κερδίσετε περισσότερους πελάτες, να βελτιώσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης;

Θέστε ορισμένους σταθερούς στόχους και δημιουργήστε μονοπάτια για να τους επιτύχετε. 

Κατανοήστε το επιχειρηματικό αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε

Υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να κάνει ο καθένας που ξεκινά από το content markeitng: καθορίζει τους στόχους του και προσδιορίζει τη δήλωση αποστολής του. Δεν είναι ποτέ καλή ιδέα να δημιουργείτε περιεχόμενο για να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Αντίθετα, πρέπει να καταλάβετε ποιο επιχειρηματικό αποτέλεσμα θέλετε να επηρεάσετε. Για παράδειγμα:

  • Χρειάζεται να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας;
  • Θέλετε να δημιουργήσετε μια λίστα email σας;
  • Θέλετε να δημιουργήσετε νέες προοπτικές στο ταξίδι του αγοραστή τους;
  • Χρειάζεται να διατηρήσετε ήδη υπάρχοντες πελάτες ή / και να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τις αγορές τους; 

Όλοι όσοι συμμετέχουν στη διαδικασία content marketing πρέπει να γνωρίζουν ποιοι είναι οι στόχοι και πρέπει να αξιολογείτε συνεχώς πώς το περιεχόμενό σας βοηθά να τους επιτυχείτε. 

Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ορίσετε τη δήλωση αποστολής σας, η οποία είναι ΠΟΙΟΣ πρόκειται να σας βοηθήσει, τι θα παραδώσετε σε αυτούς και πως θα ωφεληθεί το κοινό σας. Όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε να είστε, τόσο το καλύτερο.

Καθορίστε τις βασικές αρχές του γιατί θέλετε να το κάνετε και ποιος είναι ο σκοπός σας

Το content marketing αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος ενός αποτελεσματικού σχεδίου digital marketing. Αλλά για να λειτουργήσει, πρέπει να καθορίσετε τις βασικές αρχές του γιατί θέλετε να το κάνετε και ποιος είναι ο σκοπός του.

  • Ορίστε έναν στόχο για την καμπάνια content marketing σας
  • Γνωρίστε το κοινό σας
  • Χρησιμοποιήστε το Analytics για να καθοδηγήσετε τη δημιουργία του περιεχομένου σας
  • Διατηρήστε ένα ημερολόγιο
  • Προσθέστε αξία
  • Χρησιμοποιήστε SEO 

Το σημαντικό για την επιτυχία, είναι να σκέφτεστε πως θα καταφέρετε να κερδίσετε και να προσελκύσετε το κοινό σας και όχι μόνο την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε