Web Design
5 καλύτεροι τρόποι προσέλκυσης πελατών μέσω Social Media

5 καλύτεροι τρόποι προσέλκυσης πελατών μέσω Social Media

Για όσους θέλουν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, τα social media είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε.

Με πάνω από το 49% του παγκόσμιου πληθυσμού να δραστηριοποιείται σε διαφορετικές πλατφόρμες, δεν υπάρχει άλλο μέρος όπου μπορείτε να βρείτε μια τόσο μεγάλη ομάδα κοινού.

Όμως οι δυνητικοί πελάτες σας και οι μελλοντικοί πελάτες σας δεν θα έρχονται σε επαφή μαζί σας μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για την επιχείρησή σας. Θα πρέπει να καταβάλλετε προσπάθειες για να τους προσελκύσετε.

Υπάρχουν πολλές τεχνικές και στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να προσελκύσετε πελάτες στα social media. 
Ακολουθούν οι 5 πιο αποτελεσματικές τεχνικές για να το πετύχετε: 

Συμμετάσχετε σε συνομιλίες στον τομέα σας

Οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν από εταιρείες που εμπιστεύονται. Ένας από τους τρόπους να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους είναι να τους προσφέρετε πολύτιμες πληροφορίες.

Ενώ μπορείτε και πρέπει να το κάνετε μέσω των δικών σας αναρτήσεων, εάν θέλετε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, θα πρέπει να το κάνετε και αλλού. 

Αυτό σημαίνει συμμετοχή σε συνομιλίες που σχετίζονται με το πεδίο σας εκτός της δικής σας σελίδας και ομάδας, καθώς οι περισσότερες σχετικές συζητήσεις δεν θα πραγματοποιηθούν εκεί.

Μπορείτε να αναζητήσετε αυτές τις συνομιλίες παρακολουθώντας τα σχετικά hashtag ή αναζητώντας συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

Εάν δείτε κάποιον να μιλάει για ένα πρόβλημα που μπορείτε να βοηθήσετε στην επίλυση, μπορείτε να προσφέρετε χρήσιμες συμβουλές χωρίς να είστε πολύ προωθητικοί.

Εάν κάποιος έχει κάποιο πρόβλημα με τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε επίσης να προσφέρετε προτάσεις εκεί. Και πάλι, αποφύγετε να είστε πολύ προωθητικοί και αποφύγετε να επικρίνετε ανταγωνιστές. Αυτό έχει να κάνει με τη βοήθεια προς τους δυνητικούς πελάτες.

Διοργανώστε giveaways μέσω της σελίδας σας

Όλοι απολαμβάνουν να λαμβάνουν κάτι δωρεάν και δεν υπάρχει ευκολότερος τρόπος να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες παρά να τους προσφέρετε κάτι ωραίο.

1 στα 3 άτομα που συμμετέχουν σε ένα διαγωνισμό αποδέχονται να προσφέρουν στα brands περισσότερες προσωπικές τους πληροφορίες και μετά, εναπόκειται σε εσάς να καλλιεργήσετε μαζί τους μια ισχυρή σχέση ώστε να μετατραπούν σε πιστούς πελάτες σας. 

Οι διαγωνισμοί που δημιουργείτε μπορεί να είναι οτιδήποτε. Ζητήστε από το κοινό  σας να μοιραστεί ενδιαφέρουσες εικόνες ή ιστορίες που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ζητήστε τους να συμμετάσχουν σε μια δραστηριότητα ή περισσότερα.

Απλώς βεβαιωθείτε ότι τα βραβεία σας είναι πολύτιμα. Μερικά δωρεάν προϊόντα ή μια ειδική έκπτωση μπορούν να κάνουν θαύματα.

Να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις

Πάνω από το 85% των πελατών περιμένουν να απαντήσετε στις ερωτήσεις και τις ερωτήσεις τους στο Facebook εντός 6 ωρών και όσο πιο γρήγορα, τόσο το καλύτερο.

Ανεξάρτητα από το εάν έχετε λάβει θετικό ή αρνητικό σχόλιο, είναι σημαντικό η απάντησή σας να είναι σεβαστή και επαγγελματική.

Αυτό θα δείξει σε άλλους την αξιοπιστία και τον επαγγελματισμό σας σχετικά με την εξυπηρέτησης πελατών σας και θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε μια καλή φήμη.

Δημιουργήστε διασκεδαστικά video

Τα video που κοινοποιούνται στα social media λαμβάνουν περισσότερη δραστηριότητα και περισσότερη αφοσίωση. Οι επιχειρήσεις ποτυ χρησιμοποιούν video λαμβάνουν 66% περισσότερους καταρτισμένους δυνητικούς πελάτες ετησίως στις σελίδες τους. 

Έτσι, η δημιουργία περιεχομένου video είναι απαραίτητη για την προσέλκυση των πελατών σας. Διατηρήστε τα video σας σύντομα και χιουμοριστικά, καθώς αυτό λειτουργεί καλύτερα σε όλες τις πλατφόρμες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε video για να παρουσιάσετε τον εαυτό σας και το προσωπικό σας στο κοινό σας, να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας… οι δυνατότητες είναι ατελείωτες και το τελικό αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο.

Παραμείνετε πιστοί σε ένα πρόγραμμα δημοσίευσης

Τέλος, είναι σημαντικό να έχετε ένα πρόγραμμα δημοσίευσης και να το ακολουθείτε.

Δοκιμάστε διαφορετικά προγράμματα δημοσίευσης έως ότου καταλήξετε σε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα. Παρόλο που δεν θέλετε να ανεβάζετε ανεπιθύμητα μηνύματα στους οπαδούς σας και να τους έχετε βαρεθεί, θα θέλετε να τους ενδιαφέρεστε για τακτικές πολύτιμες αναρτήσεις.

Προσπαθήστε να μοιραστείτε κάτι στα social media τουλάχιστον μερικές φορές την εβδομάδα. 

Όλα αυτά τα βήματα είναι σχετικά εύκολο να ακολουθηθούν και μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά. Απλώς θυμηθείτε, αυτές είναι εξαιρετικές τεχνικές και εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε πώς θα τις ενσωματώσετε στην ευρύτερη στρατηγική σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε