Web Design
τα αποτελέσματα SEO των ιστοσελίδων σας

4 τρόποι για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα SEO των ιστοσελίδων σας

Ψάχνετε να κάνετε το website σας να κατατάσσεται υψηλότερα οργανικά στις μηχανές αναζήτησης; Επειδή η επισκεψιμότητα είναι ένα από τα κλειδιά για την ανάπτυξη για κάθε επιχείρηση, η κατάταξή σας στο SEO είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία σας με το Digital Marketing και την προώθηση νέων προοπτικών στο website σας. Δεν έχει σημασία αν έχετε προβεί μόλις πριν λίγο καιρό στην κατασκευή ιστοσελίδων σας ή διαθέτετε ένα καθιερωμένο website που λειτουργεί εδώ και χρόνια, υπάρχει πάντα χώρος για να βελτιώσετε το SEO σας.

Google Ranking Factors

Η Google ορίζει την ιεράρχηση και τη συνάφεια των αποτελεσμάτων βάσει περισσότερων από 200 πρακτικών κατάταξης. Για να περιοριστεί αυτό, παρουσιάζουμε μερικούς από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα στους χρήστες: Κατάταξη σελίδας, Συνάφεια links, Πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο, Μέγεθος περιεχομένου, Title Keywords.

Οι απαιτήσεις SEO αλλάζουν συνεχώς και μπορεί να είναι δύσκολο να παρακολουθείτε τις τελευταίες εξελίξεις, επομένως επιλέξαμε 4 από τους κορυφαίους τρόπους που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα αποτελέσματα SEO.

1. Mobile-First Website
Για να βελτιώσετε το SEO, πρέπει η κατασκευή του eshop / ιστοσελίδας να είναι  mobile friendly. Η Google έχει δημοσιεύσει ένα έγγραφο με διάφορες τεχνικές για να έχει έναν καλύτερο ιστότοπο για κινητά. Μερικές από τις τεχνικές αυτές είναι: να χρησιμοποιείτε ''call to action'' buttons, να διατηρείτε τα μενού σύντομα, να διευκολύνετε την επιστροφή στην αρχική σελίδα του website, να κάνετε ορατό το πεδίο αναζήτησης, να επιτρέπετε την περιήγηση χωρίς εγγραφή

2. Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας
Η ταχύτητα φόρτωσης σελίδας είναι ένας άλλος ουσιαστικός παράγοντας για την κατάταξή σας στο SEO, επειδή σε κανέναν δεν αρέσει ένα αργό website. Εκτός από τη σημασία της κατάταξης αναζήτησης, η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία του χρήστη. Σύμφωνα με έρευνα σχεδόν το 70% των χρηστών παραδέχονται ότι η ταχύτητα της σελίδας επηρεάζει την πιθανότητα αγοράς τους.

3. Keywords
Τα keywords είναι η γέφυρα μεταξύ του κοινού σας και εσάς. Περισσότερες από 100 δισεκατομμύρια αναζητήσεις γίνονται καθημερινά στο Google και πίσω από κάθε αναζήτηση κρύβεται ένας χρήστης με πρόβλημα. Μια ερώτηση ή ένα ζήτημα που η εταιρεία σας είναι πολύ πιθανό να μπορέσει να λύσει. Θα πρέπει να εμφανίζεται στο περιεχόμενο, τον τίτλο και τη διεύθυνση URL.

4. Περιεχόμενο με δυνατότητα σάρωσης
Πώς είναι το περιεχόμενο που παράγετε για την εταιρεία σας; Εκτός από τις ίδιες τις ιδέες, σκέφτεστε και πώς να το δομήσετε; Στο Διαδίκτυο, οι χρήστες συνήθως κάνουν πολλαπλές εργασίες, επομένως είναι πιθανό να περιηγηθούν στο website σας ενώ συνομιλούν με φίλους, απαντώντας σε email ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Ως αποτέλεσμα, πρέπει να φιλτράρουν και να σαρώνουν γρήγορα τις πληροφορίες στο website σας. Διαφορετικά, μεταπηδούν σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα. Μερικά στοιχεία που μπορείτε να εισαγάγετε στο περιεχόμενό σας είναι: σύντομες παράγραφοι, επικεφαλίδες, bullets, bold, Italic, εικόνες, βίντεο

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε