Web Design
4 τρόποι αύξησης των πωλήσεών σας μέσω των Newsletters

4 τρόποι αύξησης των πωλήσεών σας μέσω των Newsletters

Στον ανταγωνιστικό κόσμο των emails, τα email συχνά δημιουργούν ή σπάνε την εμπιστοσύνη ενός καταναλωτή.

Τα newsletters μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσελκύσουν νέους πελάτες, να χτίσουν τη φήμη της εταιρείας σας και να αναπτύσσουν συνεχώς την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό οι εταιρείες να κατανοήσουν ότι κάθε email που αποστέλλεται πρέπει να έχει αξία για τον πελάτη.

Ακολουθούν 4 εύκολοι τρόποι για να κάνετε τα Newsletters της εταιρείας σας πιο αποτελεσματικά στη δημιουργία πωλήσεων:

Κάντε προαιρετικές τις εγγραφές μέσω email 

Αρχικά, μην κάνετε υποχρεωτικές τις εγγραφές μέσω email στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Το μόνο αποτέλεσμα που συχνά φέρνει αυτή η ενέργεια, είναι η εταιρεία σας να σπαταλά το χρόνο της προσπαθώντας να στοχεύσει κάποιον που απλά δεν ενδιαφέρεται.

Οι συνδρομητές που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα μηνιαία Newsletter της εταιρείας σας θα μετατραπούν σε πελάτες σας πολύ ευκολότερα. 

Επίσης, είναι σημαντικό να κάνετε την επιλογή κατάργησης εγγραφής εύκολη. Ή τουλάχιστον προσφέρετε έναν τρόπο επεξεργασίας των προτιμήσεων email. Παρόλο που ενδέχεται να παρατηρήσετε πτώση των συνδρομητών, οι μακροπρόθεσμοι συνδρομητές σας θα σας εμπιστευτούν.

Δώστε αξία αμέσως 

Είτε πρόκειται για μια έκπτωση καλωσορίσματος είτε για κάποιο κουπόνι, πρέπει να υπάρχει άμεσο κίνητρο για να πείσετε τους πιθανούς πελάτες να εγγραφούν στο Newsletter σας.

Επιπλέον, η αποστολή εκπτώσεων σε νέους χρήστες που εγγράφηκαν στο Newsletter σας μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Αυτό είναι επίσης μια καλή ανταμοιβή για τους υπάρχοντες πελάτες που αφήνουν κριτικές ή αγοράζουν ένα νέο προϊόν από το website σας.

Ο καθορισμός ενός συγκεκριμένου θέματος ή τόνου θα δημιουργήσει πολύ καλύτερες προοπτικές για εσάς. Για παράδειγμα:

  • Ποιο είναι το κοινό σας; Οι πελάτες? Ή τρέχοντες πελάτες;
  • Τι είδους αξία θέλουν οι άνθρωποι από εσάς;
  • Θέλουν πληροφορίες προϊόντος ή υπηρεσίας;
  • Τα newsletters σας θα είναι αυστηρά επαγγελματικά;
  • Πώς θα εξισορροπήσετε λέξεις και εικόνες;

Ο καθένας μπορεί να προσφέρει εκπτώσεις, αλλά το brand που προσφέρει αξία είναι αυτό που θα σας ξεχωρίσει τελικά από τα υπόλοιπα brands 

Ξεκινήστε με ένα newsletter τον μήνα 

Ξεκινώντας με ένα newsletter το μήνα μπορεί να είναι δύσκολο. Υπάρχουν τόσες πολλές πληροφορίες που θέλετε να γνωρίζει το κοινό σας και νέες προσφορές.

Οι συνδρομητές email σας θα διαγραφούν αν τους στέλνετε καθημερινά πληροφορίες που στην πραγματικότητα, δεν τους ενδιαφέρουν. 

Με την πάροδο του χρόνου, θα μπορείτε να παρακολουθείτε ποιος ανοίγει τα μηνύματά σας και αν ακολουθεί την παρότρυνση για δράση που έχετε κάνει.

Από εκεί, μπορείτε να διαχωρίσετε τους συνδρομητές σας σε διαφορετικά τμήματα με βάση το ενδιαφέρον τους. Μπορείτε να προσαρμόσετε την καμπάνια email marketing από εκεί.

Για παράδειγμα:

Θα έχετε κάποιον που θα ανοίγει σχεδόν κάθε email που στέλνετε και είναι επίσης ένας συνεπής, επαναλαμβανόμενος αγοραστής στο site σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των email που αποστέλλονται ανά εβδομάδα. Αυτό μπορεί να τους ειδοποιήσει για τις πωλήσεις, τις πληροφορίες της εταιρείας και να τους ενημερώσει για τα νεότερα προϊόντα σας.

Ένας από τους ταχύτερους τρόπους αύξησης των πωλήσεων είναι η αποστολή προσαρμοσμένων εκπτώσεων ευαίσθητων στο χρόνο και των πωλήσεων flash.

Συνδυάστε το email marketing και με άλλες στρατηγικές 

Οι πελάτες που είδαν συντονισμένες διαφημίσεις στα email τους και στο Facebook είχαν 22% περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μια αγορά, σε σύγκριση με το να βλέπουν μόνο μια διαφήμιση email.

Οι διαφημίσεις μέσω διαφορετικών μέσων μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους χρήστες να επιστρέψουν στα εγκαταλελειμμένα είδη καλαθιού τους. Το ίδιο κάνουν και οι διαφημίσεις που ακολουθούν τους χρήστες και στέλνουν ειδοποιήσεις με χαμηλά αποθέματα σε αντικείμενα που έχουν περιηγηθεί στο παρελθόν.

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε