Το κλειδί της επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η αύξηση των ποσοστών μετατροπής. Οι έμποροι λιανικής ενδέχεται να βελτιώσουν την εμπειρία των δυνητικών πελατών, να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή και να απαλλαγούν από την παρεμπόδιση στη διαδικασία πωλήσεων. Και το πιο σημαντικό, μπορούν να επεκτείνουν την επιχείρησή τους. Οι έμποροι λιανικής ενδέχεται επίσης να μάθουν πώς αλληλεπιδρούν οι δυνητικοί πελάτες τους με τους ιστότοπούς τους. Αυτό περιλαμβάνει, πού αντιμετωπίζουν προβλήματα και τι πρέπει να βελτιστοποιήσουν αναλύοντας και βελτιώνοντας τα ποσοστά μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου. Αν θέλετε να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών, ακολουθούν οι 4 κορυφαίες στρατηγικές για την αύξηση των ποσοστών μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου για επιχειρήσεις.
1. Διάταξη και Σχεδιασμός Ιστοσελίδας
Τώρα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε έναν λειτουργικό και αποτελεσματικό ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου εάν θέλετε να ανταγωνιστείτε στον εμπορικό τομέα. Υπάρχουν όμως κάποιες προϋποθέσεις για έναν εξαιρετικό ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Η κατασκευή των ιστοσελίδων σας είναι το πρώτο κρίσιμο στοιχείο από το οποίο εξαρτάται ο ιστότοπός ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου με εξαιρετικό σχεδιασμό βοηθά στην παροχή της καλύτερης εμπειρίας χρήστη στους επισκέπτες. Όμως, καλός σχεδιασμός σημαίνει κάτι περισσότερο από τον εξοπλισμό της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου σας με αισθητικά όμορφα γραφικά. Σημαίνει επίσης τη διασφάλιση ότι είναι γρήγορο, εύκολο και εξαιρετικά εξατομικευμένο. Αυτό διασφαλίζει ότι αντικατοπτρίζει την επωνυμία, το μήνυμά σας, καθώς και προς όφελος της εμπειρίας χρήστη των δυνητικών πελατών σας.
2. Call-To-Action
Ο πρωταρχικός στόχος του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να κερδίσετε χρήματα και να πουλάτε προϊόντα. Εκτός από τον κύριο στόχο, έχετε πιθανώς επικουρικούς στόχους που αφορούν τα σημεία μετατροπής και την αγορά-στόχο σας. Τέτοια πράγματα μπορεί να είναι οι δηλώσεις συμμετοχής μέσω email, οι δοκιμαστικές προσφορές, η συγκέντρωση οπαδών στα Social Media ή η κοινή χρήση περιεχομένου. Πρέπει να ενθαρρύνετε τον χρήστη να προβεί σε αυτήν τη συγκεκριμένη ενέργεια εάν θέλετε να το εγγυηθείτε. Επομένως, χρειάζεστε ένα ισχυρό CTA. Χρησιμοποιήστε γλώσσα που απευθύνεται στο προσωπικό τους συμφέρον για να τους αναγκάσετε να δράσουν και κάντε κλικ στην παρότρυνση σας για δράση. Λάβετε υπόψη ότι το κοινό σας αναζητά μια απάντηση ή μια λύση για ένα πρόβλημα. Τέλος, μόλις οδηγηθούν εκεί που πρέπει να πάνε, βελτιστοποιήστε τις φόρμες επικοινωνίας σας για μια ομαλή διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε λιγότερα πεδία για να μην κατακλύσετε τον χρήστη.
3. Σελίδες προϊόντων
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δύο από τις πιο αποτελεσματικές και συχνά χρησιμοποιούμενες μεθόδους για την αύξηση των ποσοστών μετατροπών είναι το up-selling και το cross-selling. Οι έμποροι μπορούν να αυξήσουν την κερδοφορία δίνοντας παράλληλα στους δυνητικούς πελάτες μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους. Μπορούν επίσης να ενθαρρύνουν επαναλαμβανόμενες αγορές και να ενισχύσουν την αφοσίωση στην επωνυμία παρατηρώντας την τέλεια ισορροπία για την επιχείρησή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάστε το cross-selling και το up-selling ως στρατηγική για την παροχή της καλύτερης λύσης για την επίλυση των δυσκολιών των δυνητικών πελατών σας. Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να προσθέσετε στις σελίδες προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι οι κριτικές δυνητικών πελατών. Η εμφάνιση κριτικών χρηστών στον ιστότοπό σας είναι ζωτικής σημασίας επειδή οικοδομεί εμπιστοσύνη με δυνητικούς πελάτες.
Τώρα που οι κριτικές προϊόντων είναι ευρέως διαδεδομένες, πολλοί αγοραστές θα ελέγχουν αυτόματα για εμπειρίες άλλων χρηστών, ειδικά σε μεγαλύτερους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Επομένως, εάν ο ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου σας δεν έχει σχόλια χρηστών, κινδυνεύετε να χάσετε σημαντικές πωλήσεις.
4. Διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς
Είναι σημαντικό να απλοποιήσετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, ώστε να μειώσετε τυχόν εκνευρισμούς που μπορεί να οδηγήσουν σε εγκατάλειψη του καλαθιού. Αυτό συνεπάγεται σαφή σήμανση κάθε σταδίου της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. Από τον έλεγχο των αντικειμένων στο καλάθι αγορών σας μέχρι την παροχή των στοιχείων επικοινωνίας και παράδοσης έως την πραγματοποίηση μιας πληρωμής. Μπορεί να προστεθεί ακόμη μεγαλύτερη οπτική γοητεία, συμπεριλαμβάνοντας ένα χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης αγοράς που δίνει έμφαση στα βήματα που έχετε ολοκληρώσει. Η οικοδόμηση όλων αυτών σε μία σελίδα θα δώσει στους δυνητικούς πελάτες μια πλήρη προοπτική της διαδικασίας χωρίς πλοήγηση σε ξεχωριστές σελίδες.