Web Design
Email Marketing καμπάνιας ιστοσελίδας/ E-shop

4 Tips για να βελτιώσετε την Email Marketing καμπάνια της ιστοσελίδας ή του E-shop σας

Το Email Marketing είναι μια δοκιμασμένη τακτική για την προσέγγιση δυνητικών πελατών και τη μετατροπή των πωλήσεων.

Σήμερα, δίνεται μεγάλη έμφαση στο Social Media Marketing για την αποτελεσματική προώθηση της επιχείρησής σας. Αλλά μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το δοκιμασμένο και αληθινό Email Marketing στο σχέδιο Marketing σας. Το Email Marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια Marketing. Στην πραγματικότητα, τέσσερις στους πέντε επαγγελματίες του Marketing είπαν ότι προτιμούν να εγκαταλείψουν το Social Media Marketing παρά το Marketing μέσω Email.

Όπως με κάθε προσπάθεια Marketing, υπάρχουν τρόποι να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email. Θα εξερευνήσουμε τέσσερις Marketing στρατηγικές μέσω email και θα εμβαθύνουμε στη σημασία του Email Marketing για την επιχείρησή σας.

Πώς να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας Marketing μέσω Email;

1. Αναπτύξτε την Email Marketing λίστα σας με αποτελεσματικές στρατηγικές opt-in.

Δεν μπορείτε να διεξάγετε μια αποτελεσματική καμπάνια Email Marketing εάν δεν έχετε συνδρομητές. Ενώ μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να αγοράσετε μια λίστα email, αποφύγετε αυτήν την ενέργεια με κάθε κόστος. Οι ανοιχτές τιμές σας - και η απόδοση της επένδυσής σας - θα είναι τρομερές. Αυτή η ίδια λίστα πιθανότατα πουλήθηκε σε πολλές άλλες εταιρείες και πιθανότατα θα επισημανθείτε ως spammer τη στιγμή που θα στείλετε το πρώτο σας ενημερωτικό δελτίο.

2. Βελτιώστε το ποσοστό ανοίγματος email σας

Η δημιουργία μιας ποιοτικής λίστας email είναι μόνο η μισή μάχη. Εξακολουθείτε να χρειάζεστε άτομα για να ανοίξουν αυτά τα Email και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. Όπως ακούγεται, το ποσοστό ανοίγματος είναι το ποσοστό της λίστας σας που ανοίγει τα email σας. Ακολουθούν μερικές τακτικές για τη βελτίωση του ποσοστού ανοίγματος email σας:

  • Στείλτε ξανά μη ανοιγμένα email
  • Στείλτε email με τη βέλτιστη συχνότητα 
  • Στείλτε email τη βέλτιστη ώρα
  • Γράψτε ποιοτικές γραμμές θέματος

3. Χρησιμοποιήστε βίντεο και δυναμικό περιεχόμενο στο Email Marketing.

Η χρήση βίντεο περιεχομένου για την προώθηση μιας επιχείρησης έχει απογειωθεί στον ιστό, αλλά τα βίντεο στο Email Marketing κερδίζουν επίσης έλξη. Οι καταναλωτές φαίνεται να αγαπούν τα βίντεο. Το πρόσθετο πλεονέκτημα είναι ότι μόλις μεταφέρατε τον αναγνώστη στον ιστότοπό σας. Εάν χρησιμοποιείτε αυτήν τη μέθοδο, ρυθμίστε τα βίντεο για αυτόματη αναπαραγωγή μόλις ανακατευθυνθεί ο αναγνώστης και βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σαφής παρότρυνση για δράση (CTA) στο τέλος που οδηγεί τον χρήστη στο επόμενο βήμα. Συνεπώς μην παραλείψετε να φροντίστε την ορθή κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

4. Συμπεριλάβετε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες στο Email Marketing σας.

Οι χρήστες αγαπούν να βλέπουν τι έχουν να πουν οι άλλοι. Οι πληροφορίες από άλλους χρήστες είναι πιο αξιόπιστες από τις πληροφορίες μιας εταιρείας και δίνουν ένα επώνυμο πρόσωπο σε ένα προϊόν ή μια επωνυμία.

Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπο, τους λογαριασμούς Social Media και το Email Marketing σας για να ζητήσετε σχόλια δυνητικών πελατών, συμπεριλαμβανομένων κριτικών, ιστοριών για το πώς χρησιμοποίησαν το προϊόν ή την υπηρεσία σας για να λύσουν ένα πρόβλημα, φωτογραφίες και μαρτυρίες. Συμπεριλάβετε μερικές από τις καλύτερες απαντήσεις στις καμπάνιες Email Marketing σας.

Οι χρήστες που υπέβαλαν μια απάντηση θα κοιτάξουν να δουν αν συμπεριλάβατε τη δική τους και όλοι οι άλλοι θα πρέπει να μπορούν να συσχετιστούν με τις πληροφορίες ενός άλλου χρήστη.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε