Web Design
4 βήματα για υψηλότερη κατάταξη στα Google Maps

4 βήματα για υψηλότερη κατάταξη στα Google Maps

H επιλογή μίας κυρίαρχης κατηγορίας στο Google My Business είναι πολύ σημαντική μακροχρόνια για την ανάπτυξη και την κατάταξη της επιχείρησής σας αν και είναι κάτι που πολλές επιχειρήσεις δεν σκέφτονται όταν ξεκινούν. 

Η Google σας δίνει την δυνατότητα να ορίσετε μια κύρια κατηγορία καθώς και δευτερεύουσες κατηγορίες, αλλά η κύρια κατηγορία έχει πολύ μεγαλύτερο βάρος. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να σκεφτείτε εάν η επιχείρησή σας μπορεί να εμπίπτει σε πολλές κατηγορίες: 1) εξετάστε την υπηρεσία για την οποία είστε πιο γνωστοί, 2) εξετάστε την υπηρεσία που χρειάζεται περισσότερο νέους πελάτες, 3) εξετάστε την εποχικότητα, 4) εάν έχετε πολλούς επαγγελματίες, δημιουργήστε ξεχωριστές καταχωρίσεις για κάθε επαγγελματία.

Προσθέστε πολλές φωτογραφίες υψηλής ποιότητας

Το Google My Business σας επιτρέπει να προβάλλετε οπτικά την επιχείρησή σας στους χρήστες και όλοι αγαπούν τις καλές φωτογραφίες Στην πραγματικότητα, το 60% των χρηστών είπε ότι τα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης με καλές εικόνες τράβηξαν την προσοχή τους.Κάποιες βασικές φωτογραφίες που πρέπει σίγουρα να επιλέξετε είναι το λογότυπό σας, το εξωτερικό του κτιρίου της επιχείρησής σας, το εσωτερικό του χώρου ή την ομάδα σας.

Λάβετε ποιοτικές κριτικές Google

Οι κριτικές είναι απολύτως ζωτικής σημασίας τόσο για μικρές όσο και για μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Όχι μόνο παίζουν μεγάλο ρόλο στο τοπικό SEO, αλλά οι περισσότεροι χρήστες σήμερα συμβουλεύονται τις διαδικτυακές κριτικές περισσότερο από ποτέ. Το 86% των χρηστών διαβάζει κριτικές για τοπικές επιχειρήσεις και το 57% δηλώνει ότι θα επιλέξει μια επιχείρηση μόνο εάν έχει 4 ή περισσότερα αστέρια. Προκειμένου να αυξήσετε τις θετικές κριτικές σας, εξετάστε τον κύκλο του κοινού σας και εισαγάγετε μια ερώτηση κριτικής. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή email, γραπτής επιστολής ή και προσωπικού μηνύματος. Μια επιχείρηση με 50 θετικές κριτικές θα φαίνεται καλύτερη από μια επιχείρηση με 20.

Απαντήστε σε κριτικές

Η Google είναι συχνά το πρώτο μέρος που θα κοιτάξουν οι χρήστες για να ελέγξουν μια επιχείρηση πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Χρησιμοποιήστε τις κριτικές σας στην Google ως μέρος για να αλληλοεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να δείξετε την πιο ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας. Δεν χρειάζεται να απαντήσετε σε όλες τις θετικές κριτικές σας, ωστόσο, θα πρέπει να απαντήσετε στη πλειοψηφία αυτών με άμεσο και προσωπικό τόνο. Και καλό είναι να απαντάτε σε όλες τις αρνητικές κριτικές για να δείξετε ότι μπορείτε να τις διαχειριστείτε με ευγενικό και ψύχραιμο τρόπο. 

Δημιουργία posts

Είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενημερώσετε το κοινό σας για τις πρόσφατες ειδήσεις, προσφορές, νέα προϊόντα ή απλά ένα πρόσφατο blogpost που έχετε δημοσιεύσει. Συμπεριλάβετε μια φωτογραφία και έναν σύνδεσμο. Κάθε φορά που δημιουργείτε νέο περιεχόμενο, προσθέτετε μια νέα προσφορά και προσθέσετε μια ανάρτηση για αυτό. Πολλοί τοπικες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι η τακτική δημοσίευση σχετικών αναρτήσεων που περιέχουν λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλετε να σας αναζητούν οι χρήστες μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της τοπική σας κατάταξης.

Γενικά, είναι σημαντικό, να παραμείνετε ενεργοί, να συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία και πεδία της Google, να αλληλεπιδράτε με τους χρήστες και να ανεβάζετε συχνά νέο περιεχόμενο. Έτσι, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα κατάταξης στα Google Maps και επομένως όλοι και περισσότεροι χρήστες θα ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε