Web Design
3 στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου SEO για να κάνετε το καλάθι αγορών φιλικό προς το SEO

3 στρατηγικές ηλεκτρονικού εμπορίου SEO για να κάνετε το καλάθι αγορών φιλικό προς το SEO

Σήμερα, οι χρήστες απαιτούν μια άψογη εμπειρία αγορών, καθώς οι online αγορές συνεχίζουν να κερδίζουν δημοτικότητα. Βασικός στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει την καλύτερη εμπειρία αγορών στον καταναλωτή, κάτι που είναι εφικτό με τη βελτιστοποίηση του καλαθιού αγορών. Τις περισσότερες φορές, η βελτίωση του καλαθιού αγορών βελτιώνει επίσης την εμπειρία ολοκλήρωσης αγοράς, η οποία αυξάνει τον αριθμό των επαναλαμβανόμενων δυνητικών πελατών και προσελκύει νέους. Κατά συνέπεια, εξετάστε πρώτα το SEO στο καλάθι αγορών όταν αποφασίζετε να βελτιώσετε τη μετατροπή.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το καλάθι αγορών σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη. Αλλά, εδώ είναι οι 3 σίγουροι τρόποι που μπορείτε να κάνετε για να δημιουργήσετε το πιο φιλικό προς το SEO καλάθι αγορών!

1. Δημιουργήστε διευθύνσεις URL φιλικές προς το SEO

Ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε τις πωλήσεις ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να διασφαλίσετε ότι οι διευθύνσεις URL που χρησιμοποιείτε είναι σχετικές. Δεν θα πρέπει να περιέχουν όρους με συναρτήσεις όπως "a", "of", "the" κ.λπ. Στο 99,9% των περιπτώσεων, αυτές οι λέξεις δεν βελτιώνουν την ποιότητα της διεύθυνσης URL σας. Αφαιρέστε όλα τα ρήματα από τις διευθύνσεις URL σας, αν μπορείτε. Δεν χρειάζεται να συμπεριλάβετε λέξεις όπως "είναι" ή "έχω" στη διεύθυνση URL σας για να καταστεί σαφές το θέμα της σελίδας.

Παρόλο που θέλετε να διατηρήσετε τη διεύθυνση URL σας εστιασμένη, βεβαιωθείτε ότι εξακολουθεί να είναι κατανοητή, ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν τι να περιμένουν όταν κάνουν κλικ σε αυτήν. Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε υπογράμμιση, κενά ή άλλους ειδικούς χαρακτήρες όταν το κάνετε αυτό. Αν και δεν υπάρχει ακριβώς το τέλειο μήκος για τις διευθύνσεις URL σας, σας συμβουλεύουμε να τις κρατάτε όσο το δυνατόν πιο σύντομες.

2. Κάντε έρευνα για λέξεις-κλειδιά

Η μελέτη λέξεων-κλειδιών είναι ένα συστατικό του SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Συνεπάγεται την απαραίτητη εργασία για τη δημιουργία μιας μακροσκελής λίστας λέξεων-κλειδιών για τις οποίες πρέπει να βαθμολογηθεί ένας ιστότοπος. Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων πρέπει να ερευνήσουν την αγορά-στόχο και τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν μια τέτοια λίστα. Είναι σημαντικό να πραγματοποιήσετε εις βάθος έρευνα λέξεων-κλειδιών, επειδή θα σας δείξει τους όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούν τα μέλη του κοινού σας.

Πιθανότατα θα συνειδητοποιήσετε ότι η βελτιστοποίηση για όρους που δεν χρησιμοποιούν οι χρήστες δεν έχει πολύ νόημα. Χρησιμοποιώντας τις ίδιες φράσεις με το κοινό-στόχο σας, η διεξοδική έρευνα λέξεων-κλειδιών διασφαλίζει ότι οι προσπάθειες βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας είναι σημαντικά πιο αξιόλογες. Επιπλέον, μπορείτε να μάθετε ακριβώς τι αναζητά το κοινό σας εξετάζοντας την πρόθεση αναζήτησης. Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα πρέπει να είναι του υψηλότερου διαμετρήματος.

3. Ελέγξτε το SEO στη σελίδα του ιστότοπού σας

Όταν προβείτε στην κατασκευή της σελίδας σας, υπάρχουν πολλά πράγματα στη λίστα ελέγχου SEO που πρέπει να λάβετε υπόψη. Το αποτέλεσμά σας θα έχει μεγαλύτερο CTR και θα τοποθετηθεί υψηλότερα στα SERP αν έχει meta-περιγραφές. Μια meta-περιγραφή είναι ένα σύντομο απόσπασμα κειμένου που χρησιμεύει ως η καλύτερη περίληψη των πληροφοριών στον ιστότοπό σας. Ο τίτλος της σελίδας με την κύρια λέξη-κλειδί είναι ο καλύτερος. Οι ετικέτες τίτλου είναι μεταξύ των πραγμάτων που διαβάζουν οι επισκέπτες στον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας, προκειμένου να κατανοήσουν τον σκοπό της ιστοσελίδας σας και να τη συνδέσουν με το ερώτημα αναζήτησης.

Η συμπερίληψη εικόνων στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας διευκολύνει την ερμηνεία των πληροφοριών. Επιπλέον, η συμπερίληψη φωτογραφιών στο περιεχόμενο ιστού σας βελτιώνει σημαντικά την τοποθέτησή σας στα SERP. Βεβαιωθείτε ότι η λέξη-κλειδί εμφανίζεται στο όνομα του αρχείου, τον τίτλο και το εναλλακτικό κείμενο των εικόνων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε