Web Design
3 λάθη που πρέπει να αποφύγετε στο seo του website σας

3 λάθη δημιουργίας συνδέσμων που πρέπει να αποφύγετε στο website σας

Αφού έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, η σύνδεση με άλλους ιστότοπους φαίνεται σαν μια αρκετά εύκολη εργασία, αλλά πρέπει να προσεγγίσετε προσεκτικά. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι ακατάλληλες τεχνικές σύνδεσης μπορούν να εμποδίσουν τις προσπάθειες δημιουργίας συνδέσμων, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) – και ως εκ τούτου, την «κυριαρχία» του ιστότοπού σας.

Ευτυχώς, μπορείτε να βελτιώσετε την αξιοπιστία και την εταιρεία του website σας αποφεύγοντας ή/και διορθώνοντας μερικά από αυτά τα λάθη. Ακόμη πιο σημαντικό, με τις νέες γνώσεις σας μπορείτε να τα αποφύγετε στο μέλλον.

Η σημασία της δημιουργίας Links

Εν ολίγοις, η δημιουργία συνδέσμων είναι απλή: είναι μια διαδικασία που σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε συνδέσμους από άλλους ιστότοπους προς τους δικούς σας και είναι κάτι στο οποίο θα συμμετέχετε είτε το γνωρίζετε είτε όχι. Αυτή είναι μια σημαντική εργασία και έχει σημαντικό αντίκτυπο στο website σας. Για παράδειγμα, η σωστή δημιουργία συνδέσμων μπορεί να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης, να καθιερωθείτε ως αρχή στον κλάδο σας, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι τα λάθη που κάνετε όσον αφορά τη σύνδεση δεν σχετίζονται μόνο με περιεχόμενο εκτός τοποθεσίας. Ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζετε τη σύνδεση στον δικό σας ιστότοπο μπορεί να έχει εξίσου μεγάλο αντίκτυπο, επομένως είναι σημαντικό να το κάνετε σωστά κάθε φορά.

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε

1. Κακή χρήση του Anchor Text

Καθώς το anchor κείμενο είναι σημαντικό στοιχείο του περιεχομένου σας, η κακή χρήση του στο seo (όπως η επαναλαμβανόμενη χρήση του ίδιου συνδέσμου ή το μη βελτιστοποιημένο κείμενο) μπορεί να είναι επιζήμια για τη δημιουργία συνδέσμων. Και τα δύο αυτά σχετικά λάθη μπορεί να προκαλέσουν ποινή της Google, καθώς η Google μπορεί να διαπιστώσει ότι συμμετέχετε σε ένα σχέδιο σύνδεσης. Αυτό μπορεί να είναι κακό για το SEO του ιστότοπού σας και ως ποινή μπορεί να βλάψει τη φήμη της εταιρείας σας.

2. Σύνδεση με περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας

Εάν συμπεριλάβετε εξερχόμενους συνδέσμους στο περιεχόμενό σας, η Google τους αναφέρει όταν προσδιορίζει την ποιότητα του website σας. Με συνδέσμους κακής ποιότητας, η Google δεν θα μεταχειριστεί το περιεχόμενό σας ευνοϊκά. Αυτό σημαίνει χαμηλότερη κατάταξη της σελίδας αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), η οποία με τη σειρά της καθιστά πιο δύσκολο για εσάς να αποκτήσετε backlinks στον ιστότοπό σας. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγετε αυτό το λάθος είναι να γνωρίζετε πώς να αναγνωρίζετε περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Αυτό περιλαμβάνει κομμάτια με χαμηλό αριθμό λέξεων κατεστραμμένους συνδέσμους και διπλό περιεχόμενο.

3. Αποτυχία παρακολούθησης της απόδοσης των συνδέσμων σας

Η παρακολούθηση συνδέσμων (δηλαδή, ο αριθμός των κλικ, ο αριθμός των κοινοποιήσεων και πολλά άλλα) είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να προσδιορίσετε την απόδοση των συνδέσμων σας, τόσο στο website σας όσο και στον ιστό.

Φυσικά, εάν δεν παρακολουθείτε τους συνδέσμους σας, είναι αδύνατο να γνωρίζετε πώς αποδίδουν. Αυτό καθιστά δύσκολη τη βελτίωσή τους και μπορεί επίσης να σημαίνει ότι χάνετε χρόνο και χρήμα σε λάθος τομείς (ειδικά όταν πρόκειται για διαφημίσεις επί πληρωμή και ιστολόγιο επισκεπτών).

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε