Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Η διατήρηση ενός πελάτη κοστίζει 5 φορές λιγότερο από ότι η απόκτηση ενός νέου!

Γνωρίζετε ότι η διατήρηση ενός πελάτη κοστίζει 5 φορές λιγότερο από ότι η απόκτηση ενός νέου; Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η διατήρηση πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη ενός eshop! Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα από έναν νέο πελάτη που θα αγοράσει μία φορά από το eshop μας, και αυτό μας δίνει σημαντικό κίνητρο για να επενδύσουμε πάνω τους. Αλλά πως θα πετύχουμε κάτι τέτοιο;

Αρχικά κατανοήστε το ταξίδι του online καταναλωτή, χρησιμοποιώντας εργαλεία και πλατφόρμες που σας δίνουν δεδομένα για το κοινό που θέλετε να αγοράζει από το eshop σας.

Στη συνέχεια, ελέγξτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη μέσα σε αυτό, με βάση αυτά τα δεδομένα που συλλέξατε. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τις πρώτες online πωλήσεις. Εφόσον ο πελάτης κάνει την πρώτη του αγορά μέσα στο eshop σας, φροντίστε να κρατήσετε επαφή μαζί του και να του αποδείξετε ότι μπορείτε να του προσφέρετε επιπλέον λύσεις ή νέες προτάσεις. Αυτό μπορεί να γίνει στέλνοντάς του ένα εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά του, ή ένα email για τα νέα σας προϊόντα που μπορεί να του φανούν χρήσιμα. Σε αυτό το σημείο, είναι σημαντικό να σκεφτείτε πως θα τον επιβραβεύσετε για κάθε αγορά που θα κάνει στο κατάστημά σας. Μία καλή λύση είναι να δημιουργήσετε ένα σύστημα αφοσίωσης πελατών, το λεγόμενο “Loyalty System”.
Για παράδειγμα, για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύει, να του δίνετε 1 πόντο. Από κάποιους πόντους και πάνω, ο πελάτης σας θα ξέρει ότι θα κερδίσει μία καλή έκπτωση στην επόμενη αγορά του.

Στη συνέχεια, κάντε τον πελάτη να νιώσει άνετα. Επιτρέψτε του να κάνει αλλαγές στις παραγγελίες του. Εάν για παράδειγμα ένας πελάτης αγόρασε λάθος μέγεθος παντελονιού και θέλει να το αλλάξει, φροντίστε να τον εξυπηρετήσετε, και αν μπορείτε προσφέρετε την πρώτη αλλαγή δωρεάν. Αν θέλετε να απογειώσετε την εμπειρία της αλλαγής, ενσωματώστε στο eshop σας μία λειτουργία με την οποία ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να κάνει online αίτημα αλλαγής και αντικατάστασης ή πίστωσης στο λογαριασμό του. Έτσι, γλιτώνετε χρόνο στον πελάτη σας, δεν τον υποχρεώνετε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες, και σίγουρα εντυπωσιάζεται με τις παροχές σας. Το αποτέλεσμα θα είναι να νιώσει εμπιστοσύνη προς την εταιρεία σας και σίγουρα θα το θυμάται στις επόμενες αγορές του!

Τέλος, ζητήστε από τους πελάτες σας να ρυθμίσουν το προφίλ τους στο eshop σας, κάνοντας εγγραφή και βάζοντας στοιχεία όπως τα γενέθλιά τους ή μία σημαντική επέτειό τους. Με τον κατάλληλο αλγόριθμο, φροντίστε να τους στείλετε προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων, ή δώρα για αυτή την ειδική περίσταση, ακόμη και ένα εκπτωτικό κουπόνι για τις επόμενες αγορές τους. Οι πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από το eshop σας είναι περισσότερες από όσες φαντάζεστε!

Στη NetPlanet, με 21 χρόνια τεχνογνωσίας και εμπειρίας πάνω στις ανάγκες των online επιχειρήσεων, είμαστε έτοιμοι να απογειώσουμε το δικό σου eshop! Εσύ είσαι; Επικοινώνησε μαζί μας για να σου πούμε πώς!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε