Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Γιατί δεν πουλάει το eshop μου;

Πόσες είναι οι ώρες που χάνετε καθημερινά σκεπτόμενοι γιατί το eshop σας δεν πουλάει;

Σήμερα θα δούμε μερικά από τα πιο συχνά λάθη που κάνουν τα eshops με χαμηλές πωλήσεις και πως μπορούν να τα διορθώσουν.

Το πιο σημαντικό λάθος είναι ότι διαφημίζουμε το eshop μας σε άτομα που δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες μας!

Έτσι δημιουργούμε ανούσια κίνηση στο eshop, η οποία τελικά μας κοστίζει περισσότερο από όσο νομίζουμε.

Μία καλή λύση είναι να αλλάξουμε το κοινό που προσελκύουμε μέσω διαφήμισης, αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά των πελατών που ήδη έχουν αγοράσει στο παρελθόν από εμάς.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να κάνουμε σωστή έρευνα στις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές όταν ψάχνουν τα προϊόντα μας, να τις προσθέσουμε στο eshop μας, και στη συνέχεια να επενδύσουμε χρήματα σε αυτές μέσω διαφήμισης στη Google.

Προσοχή! Η επένδυση μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε χάσιμο χρημάτων εάν δεν κάνετε τις σωστές κινήσεις!

Για να γίνετε ανταγωνιστικοί, πρέπει να εργάζεστε καθημερινά πάνω στη βελτιστοποίηση των διαφημίσεών σας, όπως κάνουμε στη NetPlanet για τους πελάτες μας.

Ένα επόμενο λάθος είναι η ανεπαρκής προβολή των προϊόντων μας μέσα στο eshop.

Σκεφτείτε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί σαν ένας online πωλητής, ο οποίος πρέπει να πουλήσει τα προϊόντα μας, όπως θα έκανε ο πωλητής στο φυσικό μας κατάστημα.

Ο online καταναλωτής αγοράζει με το μάτι του, και δε θα χάσει χρόνο για να δει προϊόντα που δεν έχουν καλή φωτογραφία, λεπτομερή περιγραφή, ή πιθανές συμβουλές χρήσης και συντήρησης των προϊόντων μας.

Φροντίστε λοιπόν να παρουσιάσετε στους επισκέπτες σας μία πολύ καλή σελίδα προϊόντος, με τη σωστή δομή, και τα σωστά εργαλεία που θα βοηθήσουν στην αγορά του.

Τέλος, το κουμπί για προσθήκη στο καλάθι θα πρέπει να είναι εμφανές και ξεκάθαρο!

Ένα ακόμη συχνό λάθος που βλέπουμε στα eshops που δεν πουλάνε, είναι ότι δεν λαμβάνουν υπόψιν τα υψηλά ποσοστά εγκαταλελλειμένων καλαθιών.

Πολλοί χρήστες εγκαταλείπουν το καλάθι τους γιατί κάτι τους σταμάτησε λίγο πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Αυτό μπορεί να ήταν τα ακριβά μεταφορικά, η χρονοβόρα διαδικασία παραγγελίας, ακόμη και κάποια δυσλειτουργία του eshop.

Αλλά ένας πολύ σοβαρός λόγος είναι ότι ο χρήστης βάζει τα προϊόντα στο καλάθι και δεν αποφασίζει να κάνει την αγορά. Φεύγει και τα ξεχνάει εκεί.

Βεβαιωθείτε λοιπόν ότι τα μεταφορικά σας έξοδα είναι φθηνά, ότι ο χρήστης μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά του σε λίγα βήματα χωρίς υποχρεωτική εγγραφή, ότι προσφέρετε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, και φροντίστε να κάνετε τακτικούς ελέγχους για πιθανά τεχνικά προβλήματα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Προσθέστε άμεσα ένα Abandoned Cart στο Eshop σας με ένα εφάπαξ κόστος κατασκευής, και αυτό θα λειτουργεί ασταμάτητα με αποτέλεσμα να σας φέρει πίσω το 20% με 30% των ξεχασμένων καλαθιών.

Φυσικά, υπάρχουν και άλλα tips για να μειώσετε τα ξεχασμένα καλάθια και να αυξήσετε το τζίρο σας, τα οποία θα αναφέρουμε σε επόμενα επεισόδια.

Το επόμενο σοβαρό λάθος που κάνουν οι ιδιοκτήτες των eshops, είναι ότι επενδύουν σε φθηνές κατασκευές που τους οδηγούν στην αποτυχία.

Οι online καταναλωτές έχουν γίνει πολύ απαιτητικοί, και για να πετύχει πωλήσεις ένα eshop, θα πρέπει να έχουν επιμεληθεί εξειδικευμένα άτομα το σχεδιασμό και την κατασκευή του.

Εάν υποθέσουμε ότι δίνουμε 500 € για να φτιάξουμε ένα eshop που δεν μπορεί να πετύχει το σκοπό του, τότε είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε χάσει τα χρήματά μας.

Πριν δημιουργήσουμε ένα online κατάστημα, θα πρέπει να σκεφτούμε πόσα χρήματα θέλουμε να μας αποφέρει μελλοντικά, και να είμαστε έτοιμοι να ακολουθήσουμε τις συμβουλές ενός έμπειρου και εξειδικευμένου συνεργάτη.

Τέλος, η έλειψη της προβολής σε διαφορετικά online κανάλια είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που δεν πουλάει ένα eshop.

Οι καταναλωτές δαπανούν τον περισσότερο χρόνο της ημέρας τους στα social media, στα ενημερωτικά portals, και σε άλλες πλατφόρμες ή εφαρμογές που χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους.

Για να πετύχουμε πωλήσεις, θα πρέπει να εμφανιζόμαστε μπροστά τους με συγκεκριμένη συχνότητα, να τους παρέχουμε πολύτιμο περιεχόμενο μέσα από τις σελίδες μας ώστε να τους κρατάμε σε επαφή, και φυσικά να επενδύσουμε σε απόλυτα στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες.

Θέλετε ακόμη περισσότερα tips για πετυχημένα eshops που θα πουλάνε; Μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα επεισόδια!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε